Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

W tym wątku będę wrzucał fajne piosenki  w wykonaniu mojego ulubionego Studia Accantus <<--

Jarek Kozielski i Natalia Piotrowska - Wcale nie, ależ tak (Anything You Can Do)

Maciej Pawlak & Natalia Piotrowska - True Colors

Maciej Pawlak & Natalia Piotrowska - True Colors (cover)

Natalia Piotrowska - Show me heaven (cover) LIVE SESSION

Natalia Piotrowska - Show me heaven (cover) LIVE SESSION

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

"Studio Accantus - Grosza daj wiedźminowi (Toss a Coin to Your Witcher cover)"

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

"Kuba Jurzyk, Accantus Live Band - Nigdy nie ulegnę"

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Adrian Wiśniewski - To jest ta chwila (Jekyll i Hyde)

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

"Małgorzata Chruściel - Powstanę (Stand Up - Cynthia Erivo cover)"

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Przyłaszczka
https://www.youtube.com/watch?v=tc1nGW1jqhs
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣
12345