Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

Re: Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

Wenus
Fajny pomysł szczególnie dla mieszczuchów, zwróćcie uwagę, że w tle jest szeroki krajobraz i można również obserwować pojawiającą się zieleń.

Re: Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

da®®io
troche tam jest bezludnie, wybrali takie miejsce dla spokoju bocianow-po prawo widac jakis placyk budowy wiec byc moze pojawi sie tam jakas brygada robocza-w nocy w oddali widac swiatlo w jakims domu a poza tym  to pustkowie

Re: Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Inna mama napisał/a
Przyłączam się do gratulacji Kapitana.
Dziękuję, cieszę się, że bociany przypadły Wam do gustu. Była jeszcze opcja z Żubrami, ale one nie są tak często online, jak boćki ;)

Re: Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Szuwarku, a jak przyniosą ci dzidziusia? Ale będzie fajnie
Czyli to jednak prawda, co mówiła mi Ala z 4 c (z którą siedziałem w ławce), że to bociany przynoszą dzidziusie... A ja głupi jej nie wierzyłem... ponieważ starszy brat twierdził, że znaleziono mnie w kapuście i na dodatek Cyganie mnie tam podrzucili. Ale ok, jeśli boćki podrzucą dziewczynkę to otrzyma imię Vaiana...

PS. Uważaj, żeby i Tobie nie podrzuciły, każdy powinien teraz uważać...

Re: Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

Kpt.Wojtek
A mie rodzice tylko wspominali o bocianach bo mieli pasieke i pszczoly wszystko zalatwialy.

Re: Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

dziewczyna z perłami
Starszy brat chciał cię wpuścić w maliny,chciał byś uwierzył, że jesteś podrzutkiem. To takie ukryte prawo dziedziczenia korony.  Oczywiście, że to prawda, co mówiła Ala w IV klasie. Bociany mają wszczepioną mądrość, komu przynieść dziecko, bo tam gdzie bocianie gniazdo tam się darzy dla gospodarzy.
Zamów sobie taką magiczną dziewczynkę, którą przyniesie ci fala przodków...Vaiana...

Jasne, że musimy uważać, bo Darrio też jest zagrożony potomstwem...

Re: Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

warto próbować
Próbowałeś kiedyś Szuwar odnaleźć swoich biologicznych, cygańskich rodziców?

Re: Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

Lwiczka9
Wyobrazcie sobie,ze gniazdo jest puste! Na piekna wiosenna przejażdzke-przelot boćki sie wybrały! Jasne,żal nie korzystac z urokow cieplej aury... Koniec pracy! Czas na weekend w locie:))
1234567 ... 10