Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

Lwiczka9 napisał/a
Dzis refleksyjny dzień,moze dlatego,ze jutro nów Ksiezyca z cześciowym zacmieniem słońca w ..Wodniku..:) A moze dlatego,ze ..miłosc rozkwita w ciszy a nie w zgiełku...Pozdrawiam Was i zycze miłego wieczorka w gronie najbliższych:) Wybaczmy im i starajmy sie aby kazdy dzien roku były walentynki:) Swiety Walenty niech imieninki ma 365 dni...
Dzięki Lwiczko! Mnie też się podoba. Do grafiki dorzucam jeszcze (dla wszystkich) bonus w postaci starej, dobrej piosenki (w trochę nowszym wykonaniu)