Szachy.

Re: Szachy.

Sputnik
PS. Może dziś uda się pograć w szachy przy Wigilijnym stole bo idę tam gdzie są w temacie :)

Re: Szachy.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Właśnie odbywają się Mistrzostwa Szachów Szybkich na Stadionie Narodowym w Warszawie i śledzę sobie on-line i szału nie ma...
Ciekawostką jest, że bilety są! 24,99 PLN, yyy!!!
Z reguły wstęp jest gratis i na monitorach jest wgląd na deski.

Co innego mnie zastanowiło

W przerwie zagrałem Rapida i wygrana jest 10/10.

Innymi słowy - zdradzę Wam taktykę - wymieniać co się da i zostać z wolnym pionem +1 i na zamiankę na hetmana. Banał!

Dziękuję... Szachy tracą w ten sposób swojego rodzaju romantyczność... Ech.

[...]

Pojedynek silników...

Re: Szachy.

Drapak
Ujek mojego Ojca Robert na nazwisko miał Stoksfisch :) żeby było weselej pływał na Ubotach i przeżył wojnę co było całkiem sporą sztuką bo przeżył 1 na 40 :) żeby było ciekawiej jego brat zrzucoł na niego bomby służąc w Dywizjonie Ziemi Śląskiej 304 świat jest dziwny :)

Re: Szachy.

Dlatego więc, nie proponuję posiłkowania się silnikom gry w SZACHY!  :)
Drapaku! Ty niejednokrotnie wy***wiłeś stolik do gry bez opamiętania, bez obowiązujących zasad!

W związku z tym mam pewne obawy czy podejmwać z Tobą jakiekolwiek dyskusje :/

Re: Szachy.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
123