Szczęśliwego Nowego Roku 2019!

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2019!

G.anonim
A Darek ? Mam złe przeczucia.

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2019!

wróżka Indygo
Darek przemieścił się w rejony, które go odrodzą po tych atakach na Atlantydzie.
A ty G.anonim za dużo myślisz, co przeczuciom nie sprzyja.

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2019!

wróżka Indygo
Lotharowe drzewo życia. Wstrzelił się w swój układ karmiczny i rozdaje karty.

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2019!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez wróżka Indygo
wróżka Indygo napisał/a
Przyjęłam jako wróżka nowe imię.
Bardzo fajne, pasuje do Ciebie :)

Re: Szczęśliwego Nowego Roku 2019!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez wróżka Indygo
wróżka Indygo napisał/a
Stres powinieneś zamienić na zabawę, jeśli ta godzina nie ma być stracona.
O widzisz — bardzo mądre sowa, trafiłaś w sedno, ponieważ niestety wchodząc na forum, często odczuwam stres, a chcąc uniknąć stresu, po prostu czasami unikam wchodzenia na forum. Rozpracowałaś mnie :)