Szu, jak możesz wytrzymać z tym [wymoderowano] człowiekiem Dario

Szu, jak możesz wytrzymać z tym [wymoderowano] człowiekiem Dario

✉

Re: Szu, jak możesz wytrzymać z tym [wymoderowano] człowiekiem Dario

Ana, ale "meliskę" mógłbym zaproponować i Tobie w tym momencie, skoro obrażasz innych użytkowników forum, tutaj akurat Dario (w tytule postu)

Re: Szu, jak możesz wytrzymać z tym [wymoderowano] człowiekiem Dario

✉

Re: Szu, jak możesz wytrzymać z tym [wymoderowano] człowiekiem Dario

Ana napisał/a
Noooo jasne, facet mnie pomawia że ja piszę jakieś rynsztokowe posty na Atlantydzie a ty go jeszcze pochwal! co sie z tobą dzieje? dla ruchu na forum przyjmujesz i akceptujesz zachowanie takiego człowieka??? nigdy ci tego nie wybacze! zegnam!
Ana, ale nie zauważyłem, żeby na tutejszym forum Dario Cię o coś ostatnio pomawiał. Poza tym nawet jeśli takie coś miało / ma miejsce, to postaraj się to wyjaśniać na spokojnie, bez inwektyw. Obrzucanie się nimi wiele nie pomoże. Gdyby zależało mi na ruchu na forum, to zostawiałbym komentarze z inwektywami, bo właśnie takie kłótnie przyciągają największą widownię, a ja przecież próbuję Was uspokoić...

Re: Szu, jak możesz wytrzymać z tym [wymoderowano] człowiekiem Dario

da®®io
szu, ja nie wiem o co tej Pani chodzi, jakie rynsztokowe, nic takiego nie powiedziałem- rzucilem żarcik z zapytaniem czy przedrostek pan napisał lothar czy ana i w koncu postawilem na lothara jako autora - ja nie wiem co to dziwna Pani sobie wykoncypowała aby publicznie straszyc policją zarzucac że Ja atakuję- tutaj widac kto kogo atakuje  i obraża JESTEM W SZOKU CO TYM KOBIETOM W INTERNECIE SIE IMAGINUJE

[...]

Może Ana jest pod wpływem Illuminatusa? A przecież wiadomo, jaki ten szarlatan  ma stosunek do Ciebie?