Szukam auta dla siebie :)

Sputnik
Różnymi autami jeździłem...
Służbowo - od Audi A8 Long po Opel Combo.
Prywatnie - Opel Astra G po Fiat Seicento..
Pożyczone - Mazda6, BMW M5, po Fiat 126P....
-pełen zakres............
Do czego zmierzam?

Szukam auta z lat 80-tych dla siebie 😎
Pierwszy na radarze to Ford Sierra sedan /silnik obojętny/.
Drugi to Peugeot 205 i tu z uwagą - 5 drzwi i 1.4 Benz.
Lub 1.9 diesel...

Dziś przy auto-detailingu  / upss 🤭

No tak... Sputnik tam pracuje... 😁
ALE.. https://youtu.be/iOoE5v-RaEs

Re: Szukam auta dla siebie :)

Kpt.Wojtek
Tu takie co jeszcze sie kulaja i maja troche przegladu zaczynaja sie od 1000 euro - niestety.
Tyle, ze stoja w ogloszeniach "wieki":)

Re: Szukam auta dla siebie :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Może coś takiego jak na filmiku poniżej?

 Jest ciche, szybkie, wygodne, pełne elektroniki, świetnie się prezentuje i jeździ:

Zapraszam na jazdę próbną:

"Jazda próbna nowym Mercedesem klasy S 2021"

Re: Szukam auta dla siebie :)

Sputnik
Nic z tych rzeczy! Najeździłem się już wszystkim służbowo z górnej półki i prywatnie to szukam coś do 1000 - 1500 €
Mam na radarze Peugeota 205 1.4 grafitowy 5d i nawet gadałem z właścicielem ale nawet nie chce słyszeć o sprzedaży i ja go rozumiem.
Równolegle szukam "ścierki" w sedanie albo kombi.
Na obecną chwilę mam klapki na oczach i nic mnie więcej nie interesuje w tym zagadnieniu, ale dzięki :)