Szuwar jesteś za aborcją, czy przeciwko ?

Szuwar jesteś za aborcją, czy przeciwko ?

Biegnij Lola biegnij
To jest bardzo proste i konkretne pytanie!

Re: Szuwar jesteś za aborcją, czy przeciwko ?

Biegnij Lola biegnij
Nie pytam cię o to, kiedy ,czy w którym momencie można zabić zgodnie z jakimiś filozoficznymi naukami,  tylko pytam, czy można w ogóle zabić . Informuje cię szuwar, że życie ludzkie rozpoczyna się od poczęcia, tyle ma na ten temat do powiedzenai nauka na której  badaniach opiera się ciągle cała lewicowa gawiedź ?

Re: Szuwar jesteś za aborcją, czy przeciwko ?

Biegnij Lola biegnij
Przypomnę ci żebyś przd swoją argumentacją nie zapomniał, że jestem antyklerykałem i ateistką w każdym calu! I nie wyjeżdżał mi z jakimiś katolickimi motywacjami  DDDD

Re: Szuwar jesteś za aborcją, czy przeciwko ?

Biegnij Lola biegnij
I jeszcze cie o coś zapytam szuwar zanim zamkniesz to forum. Czy uważasz, że żołnierze, którzy nie pogodzili się z przejściem spod okupacji niemieckeij pod bolszewicką , którzy nie złożyli broni w walce o wolną Polskę, niszczyli i zabijali ubeckich konfidentów są mordercami?

Re: Szuwar jesteś za aborcją, czy przeciwko ?

Biegnij Lola biegnij
Ostatni wyklęty, którego zgładziła ubecja "Lalek", tyle psów gończych za nim wysłali, a wystawił go wypierdek, który przypiął się do rodziny. Macie tu skrót na wiki, żebyście chociaż to przeczyrtali
https://pl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B3zef_Franczak

Re: Szuwar jesteś za aborcją, czy przeciwko ?

Biegnij Lola biegnij
Żeby nie tracić czasu, bo mamy go mało, a temat dotyczy aborcji proponuje twoim zagorzałym fanom film:
https://vimeo.com/106051008