Szuwar wyślij mi e-mail Twój prywatny na ten e-mail co mi ostatnio przesłałeś link do forum

Szuwar wyślij mi e-mail Twój prywatny na ten e-mail co mi ostatnio przesłałeś link do forum

Ana.Mina
Chciałabym mieć i coś zapytać :) no chyba że masz już żonę to nie będę pisać :)
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Szuwar wyślij mi e-mail Twój prywatny na ten e-mail co mi ostatnio przesłałeś link do forum

Ana napisał/a
Chciałabym mieć i coś zapytać :) no chyba że masz już żonę to nie będę pisać :)
Poczekaj,
no ale skoro otrzymałaś ode mnie maila z zaproszeniem na Multi Forum, to nie możesz po prostu na niego odpisać?

Re: Szuwar wyślij mi e-mail Twój prywatny na ten e-mail co mi ostatnio przesłałeś link do forum

Ana.Mina
szuw napisał/a
Ana napisał/a
[...]

Nie mogę bo to jest dla wszystkich :))) ten e-mail
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Szuwar wyślij mi e-mail Twój prywatny na ten e-mail co mi ostatnio przesłałeś link do forum

Ale co z tego, że dla wszystkich? Przecież nikt nie czyta prywatnej korespondencji (nie ma takiej możliwości). Do spraw związanych z Multi forum używam właśnie tego adresu e-mail, więc jeśli masz jakąś pilną sprawę związaną z forum, to możesz na niego śmiało napisać  :)

A to jakaś tajemnica, że nie możesz zapytać na forum? :)

[...]

Nie to nie dzięki :) Tak Wielka Tajemnica :))))))
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..