Szuwarku, Szuwarku, czy Perełka się na Ciebie obraziła?

Szuwarku, Szuwarku, czy Perełka się na Ciebie obraziła?

Ciotka-Klotka
j.w.

Re: Szuwarku, Szuwarku, czy Perełka się na Ciebie obraziła?

Perełka dała mi kosza, rzucając się w objęcia czarnych skrzydeł wiedźmina Lothara.
Już się przyzwyczaiłem do otrzymywania kosza...

Tylko dlaczego zawsze rzucają się w objęcia moich wrogów?

Chlip, chlip...

A tak poważniej, to Perełka wybrała drogę misyjno-polityczną.

Jej misją, jest teraz walka, o ratowanie świata przed ministrem Szumowskim, maseczkami i obowiązkowym szczepieniom.

Robi karierę polityczną na Atlantydzie - walcząc o dobro i przyszłość ludzkości! O zachowanie cywilizacji!

Podziwiam Perełkę i Pozdrawiam :)

A może faktycznie się obraziła? W sumie to zauważyłem, że rzuciła się w objęcia Lothara po drobnej sprzeczce z Lwiczką i po tym, jak napisałem, że lubię poczucie humoru Lwiczki. Ale może to tylko zbiegło się w czasie.

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/a-mo-e-Opozycja-powinna-na-Prezydenta-Polski-zaproponowa-td29752i30.html#a30877

Tak samo lubię i cenię przecież Perełkę — za poczucie humoru. Poza tym to inteligentna, wrażliwa i mądra dziewczyna oddana teraz ważnej sprawie i misji polityczno-epidemiologicznej...

Re: Szuwarku, Szuwarku, czy Perełka się na Ciebie obraziła?

Perełka
Najpierw na poważnie.
Cała ta sytuacja z pandemią od początku mnie zaniepokoiła, bo od razu widać było, że jest jakieś drugie dno. Niepewny grunt zmobilizował mnie do poszukiwań o co tu chodzi. I potwierdziło się, że " jak nie wiadomo o co chodzi, chodzi o pieniądze". Minister Szumowski to kalka Gaetsa. I inni ministrowie zdrowia na świecie również. Wystarczy porównać ich słowa z tym, co mówi Gates. Minister Szumowski sam nie wymyślił dwóch epidemii na jesień i żadni jego doradcy. Bill je ogłosił!, Minister powtórzył.
Gdybym miała misję walki o dobro i przyszłość ludzkości to zwróciłabym uwagę nie na szczepionki, a na powód "wyszczepienia". Bill mówi o strachu, który będą przeżywać ludzie na świecie, strachu tak dużym przed skupiskami publicznymi, że sami będą prosić o szczepionki. Plan, żeby ludzi wprowadzić w psychozę strachu i hipochondrię.  W ich głowach przyszłość już jest inna i do tego dążą.
Cieszę się, że jest miliony mądrych ludzi na świecie i mam nadzieję, że ograją tych pokerzystów.

Na wesoło:
Wynik transformacji "Jestem śliczna, higieniczna",

Re: Szuwarku, Szuwarku, czy Perełka się na Ciebie obraziła?

Perełka
Z Lwiczką często się nie zgadzamy, bo jesteśmy inne, ale nie przeszkadza nam to skrzyżować miecze nie raz i nie dwa. Poza tym czasami nie mam poczucia humoru i wtedy wiedźmin lothar ze mną rezonuje.

Re: Szuwarku, Szuwarku, czy Perełka się na Ciebie obraziła?

Mary Lou
Mądra z Ciebie kobieta Perełko. Czasem mam za ostry szyderczy jezyczek. Wybaczasz mi i dziękuję. A to co piszesz o pandemii i Gatsie to pełna zgoda. Podzielam Twoje poglądy. I też nie daje się zwariowac i podać strachowi. Bolało jak widzisz że bliscy tego nie akceptują. Ludzie po prostu.... lubią się bać... ///Pozdrawiam serdecznie.

Re: Szuwarku, Szuwarku, czy Perełka się na Ciebie obraziła?

Perełka
Pozdrawiam serdecznie. Dla niektórych to pandemia a dla niektórych plan-demia.

Re: Szuwarku, Szuwarku, czy Perełka się na Ciebie obraziła?

Cizia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
😄😄😄😄😄😄!

Re: Szuwarku, Szuwarku, czy Perełka się na Ciebie obraziła?

Perełka
Gdybym miała uratować Polskę z tej sytuacji to poradziłabym inwestycję państwa w małą i średnią przedsiębiorczość. To nie jest tylko logiczne myślenie, bo za mało  znam się na ekonomii. Ja to widziałam jako drogę wyjścia! Nasi przedsiębiorcy są geniuszami, którym państwo nie pozwala się rozwijać. Przerastają rząd o głowę.
12