Szuwarku, coś Ty tak wyjaśnił to forum, wyblakło nie ma kolorów

,-2

Re: Szuwarku, coś Ty tak wyjaśnił to forum, wyblakło nie ma kolorów

,-2

Re: Szuwarku, coś Ty tak wyjaśnił to forum, wyblakło nie ma kolorów

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ana napisał/a
Lothar mnie dziś bardzo wymęczył. Modliłam się dużo za niego i modlę nadal :)))))))) Muszę go sprowadzić na drogę dobra, bo to diabeł wcielony :))))
Czytałem pobieżnie tamten wątek. Najbardziej mnie rozśmieszył jego tekst, gdy pisał z przejęciem, że należy przestrzegać Netykiety. A jeszcze wczoraj albo przedwczoraj wyzwał Ryo2 od śmieciarzy. Ciekawe czy on sobie nie zdaje sprawy, że reprezentuje straszny brak spójności, w tym, co pisze? Czy może tak się zatracił w swoim cynizmie, manipulacji? A może stracił instynkt samozachowawczy i wydaje mu się, że wszyscy ludzie nabierają się nawet na najsłabszy kit i mało wyszukane kłamstwo i manipulacje z jego strony? Jednym słowem masakra...

Re: Szuwarku, coś Ty tak wyjaśnił to forum, wyblakło nie ma kolorów

szuw napisał/a
Ana napisał/a
Tło jest fajne. Bo jasne, ale wcześniej były mocniejsze kolory niebieskiego i czarnego hmmmm napisów
Cześć Ana, te kolory, to tylko tymczasowo, dla mnie też są trochę za wyblakłe, ale zajmę się nimi później. Najpierw zamierzam dokończyć przenoszenie napisanych już postów do poszczególnych działów tematycznych (dokończenie posegregowania ich).

Chciałbym, żeby forum składało się tylko  z działów tematycznych + jeden dział typu offtopic. Jeśli masz czas i ochotę, to zapraszam do pomocy w przenoszeniu napisanych już postów, do odpowiednich działów tematycznych (jako moderator masz opcję przenoszenia).

A jeśli chciałabyś się pobawić kolorami (pomóc w dopasowaniu fajnych kolorów i czcionki), to powiedz, to przydzielę Ci uprawnienia admin (ja za bardzo nie mam czasu, dlatego mogę się zająć kolorami, ale trochę to u mnie potrwa).

PS. Pozdrawiam Cię, Perełkę i Jolę i pozostałych obserwatorów ;)
PS.  Co myślicie o tym pomyśle, żeby forum składało się  tylko z działów tematycznych?
PS. Żeby zakładać nowe wątki, wcale nie trzeba klikać "widoku tematów", wystarczy kliknąć odpowiedni dział tematyczny i pisać w nim :)

Hejka Marcin tak na szybko,  i żeby nie było, że Jola na każdym forum ma wymagania he he ...:)

Ja w temacie "działów tematycznych", fajne to bo porządek, ale na jak długo?
Czasem wątek polityczny może rozwinąć się w miłosny i co wtedy?:))

Ja tak sobie myślę, że pierwsza wersja jest, że tak określę,  łatwiejsza:)), wchodzi się i wszystkie wątki na wierzchu, nie trzeba szukać.
Z czasem oczywiście można się przyzwyczaić gdzie co jest, ale może dla ułatwienia forumowiczom z zewnątrz może zachować model jak na byłym forum Any i Antarktydzie.

Chociaż ta oprawa bardzo mi się podoba, no nie wiem, niemniej szkoda byłoby, gdyby podział na działy tematyczne był utrudnieniem dla nowych użytkowników.

Może utworzyć kilka podstawowych, a reszta na wierzchu, hmmm.......

Marcinku;))), zrobisz jak uważasz, po takiej szkole jak na Antarktydzie, tu się dostosuję :)))

Re: Szuwarku, coś Ty tak wyjaśnił to forum, wyblakło nie ma kolorów

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ana napisał/a
A tutaj też w środku można zlikwidować to niebieskie. Wydaje mi się że byłoby bardziej przejrzyście, jak ja miałam na swoim forum, ale zrobisz jak uważasz. Bo na forum jak się wchodzi to musi być oddzielone trochę kolorem, to na głównym może być z tymi działami, ale jak wchodzi się do środka to bez tych niebieskich wokół awatara tego tła, no chyba że się nie da ..
Przydzieliłem Ci uprawnienia admin — jeśli masz czas i ochotę, to pobaw się z tymi kolorami (ale z tego, co patrzyłem to raczej się nie da zlikwidować tych kolorów w środku (można co najwyżej dać trochę jaśniejszy kolor albo biały) :)

Re: Szuwarku, coś Ty tak wyjaśnił to forum, wyblakło nie ma kolorów

Jola napisał/a
[...]

Cześć Jola, no niestety, żeby utrzymać tematyczny porządek, to trzeba będzie na bieżąco przenosić wątki do poszczególnych tematów, bo wątpię w to, że każdy będzie się pilnował. Tylko z drugiej strony, nie wróże tutaj wielkiego ruchu, więc myślę, że przy pomocy Any dam radę. A w razie czego i Ciebie poproszę o pomoc ;p

PS. Forum otworzyłem, bo tak jak napisałaś, po co ma się marnować, poza tym już trochę odpocząłem psychicznie, no i Perełkę musiałem uratować ;)