Szuwarku, czy znalazłbyś trochę czasu?

Przyłaszczka
Wiem, że jesteś bardzo zajęty i trochę głupio mi odrywać Cię od ważnych spraw. Chciałabym prosić Cię o ładne piosenki. Zawsze z przyjemnością ich słuchałam i z niecierpliwością ich wyczekiwałam.
🦋🦋🦋

Re: Szuwarku, czy znalazłbyś trochę czasu?

Cześć Przylażczko!

Dzięki za Twoje słowa i nawzajem!
Cieszę się, że moje muzyczne wybory spotykają się z Twoim uznaniem!
Zawsze myślałem, że są jak moje gotowanie — tylko ja je doceniam 😄
Więc Twoje słowa są jak refren ulubionej piosenki — miło je usłyszeć. To jak miód na moje uszy... eee... oczy! 😉

 Dzięki też za przypomnienie, że jestem tak zajęty, że zapomniałem o moim ulubionym hobby — słuchaniu muzyki.
Mało tego, jestem tak zajęty, że zapomniałem, jak się nazywam! A mój harmonogram wygląda jak menu w chińskiej restauracji — nie do ogarnięcia  😅
Jeśli natrafię na coś wartego podzielenia, to postaram się  zarzucić linkiem w komentarzu! 🎶

 Jak to mówią — czas to muzyka, a muzyka to życie!,   „muzyka łagodzi obyczaje".   No i muzyka to coś, co zawsze łączyło nas na tym i poprzednim forum  Magia.

   Pozdrawiam serdecznie!

Re: Szuwarku, czy znalazłbyś trochę czasu?

Przyłaszczka
szuw napisał/a
[...]

Cześć i Tobie, Szuwarku
Myślałam, że nie muszę Ci tego mówić, jak bardzo lubię, kiedy wrzucasz tu muzykę i nie tylko  Ale jednak muszę

U mnie z tym gotowaniem to jest tak, że ludzie mówią, że dobrze gotuję, jak już coś ugotuję  Ten czas! Drań nie czeka i nie da się go rozciągnąć ani zatrzymać  Można, można zapomnieć, jak się nazywa, a nawet z własnego doświadczenia mówię, nie wiedzieć, ile się ma lat

Muzyka to też magia, porusza struny, o których zapominamy, że są lub nawet nie wiemy, że je mamy.

Bardzo się cieszę, że znalazłeś troszkę czasu i dziękuję
🦋🦋🦋