5. Złomnik
6. Moto Bieda
7. Dokurviator
8. Szparagi
9. Project Explore
10. Kolej Filmy
A jakie są Wasze ulubione kanały?

Re: TOP 10 na You Tube :)

Fajny wątek i zestawienie, również zaglądam czasami na kanały, które wymieniłeś: Urbex History, Złomnik, Moto Bieda.

Re: TOP 10 na You Tube :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Ostatnio często odwiedzam kanał:

 "Jak to ogarnąć?".

Hejterzy czasami krytykują autora tego kanału i jego youtuberską działalność.

Jednak ja uważam, że autor "Jak to ogarnąć" robi kawał dobrej roboty.
Tworzy świetne wywiady-reportaże z ludźmi, którzy znaleźli się na życiowym zakręcie.

O kanale:

Autor kanału podróżuje po Polsce i Europie w celu pełniejszego przedstawienia obrazu bezdomności, która jest problemem globalnym i w dużej mierze dotyczy Polaków.
Bohaterami filmów na kanale JtO są ludzie bezdomni, wykluczeni, doświadczeni przez los, który sprawił, że ich życie odbiega znacznie od norm powszechnie akceptowalnych.

Historie przedstawione w filmach są ukazane z punktu widzenia ich bohaterów i prezentują wyłącznie ich własną ocenę sytuacji. Dlatego też prawdziwość i wiarygodność przedstawianych treści pozostawiamy ocenie widzów kanału.

Jednocześnie prosimy o to, by zamieszczane komentarze były przemyślane i nie krzywdziły uczuć bohaterów oraz innych osób, o których jest mowa w filmach.

Motto JtO
Pokazywać rzeczywistość, inspirować, budzić empatię oraz tworzyć ciekawe filmy, pozostawać otwartym na sugestie."

Re: TOP 10 na You Tube :)

Alternatywą jest Jan Garbacz 👍 https://m.youtube.com/channel/UCT44dJYSWCXVXO2_hraFK0g

Re: TOP 10 na You Tube :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Dziś zastanawiałem się by uaktualnić listę 🤔
A tu proszę 🙂
Może po prostu dodam...
-Maciej Orłoś
-Kanapowcy
-Jan Garbacz
-Szczytomaniak
-Zieloni w Podróży
(Wszyscy Ex aeguo)

Re: TOP 10 na You Tube :)

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Ja nie mam takich stale ulubionych, bo jestem zmienna:)
Ale tak ogólnie to bym powiedziała, że (tylko nie pamiętam dokładnych nazw):
1. Ulotne myśli
2. Dom bez pozwolenia za 50 tys.
3. Szybkie metamorfozy
4. Kanały z tarotem bądź horoskopem miesięcznym lub rocznym
5. I budowlane w miarę potrzeb: jak ocieplić dom, jak zbudować taras i takie tam.
🦋🦋🦋

Re: TOP 10 na You Tube :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: TOP 10 na You Tube :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
12