Te, moder - daj popisać w spokoju na forum....

Te, moder - daj popisać w spokoju na forum....

Re: Te, moder - daj popisać w spokoju na forum....

Honey
szuw napisał/a

Super
dobra robota, uśmiałam się, to był awatar z potencjałem ;)

Re: Te, moder - daj popisać w spokoju na forum....

Honey napisał/a

Super
dobra robota, uśmiałam się, to był awatar z potencjałem ;)

Dzięki, starałem się. Pozdrawiam