Ten to ma szczęście do duetu :)

Re: Ten to ma szczęście do duetu :)

Wenus
A ja bym się nawet zgodziła na pasy na pupę aby mieć znowu 18 lat :)

Re: Ten to ma szczęście do duetu :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
A mnie się marzy być choć raz na koncercie Davida Garreta  https://www.youtube.com/watch?v=IXOn_v8yRxM

Re: Ten to ma szczęście do duetu :)

Wenus napisał/a
A ja bym się nawet zgodziła na pasy na pupę aby mieć znowu 18 lat :)
Ja muszę się jak najwięcej nauczyć na kolejne wcielenie.Bo i tak znów jak się narodzę będę mieć te 18,ale mam nadzieję być mądrzejsza.

Re: Ten to ma szczęście do duetu :)

Wenus
Wiesz czyją matką jest nadzieja ... ;)

Re: Ten to ma szczęście do duetu :)