Ten zwycięski mecz z Koreą Pd. był podobny do tego z Czarnogórą

Ten zwycięski mecz z Koreą Pd. był podobny do tego z Czarnogórą

da®®io
spokojny wynik 2:0 do przerwy -strata 2-ch bramek w kilka minut i gol w końcówce w doliczonym czasie

Re: Ten zwycięski mecz z Koreą Pd. był podobny do tego z Czarnogórą

da®®io
po dwóch meczach z "podobnymi" przeciwnikami grupowymi mamy raptem 3 punkty i 3:3 w bramkach- jeszcze pozostał mecz z Chile

Re: Ten zwycięski mecz z Koreą Pd. był podobny do tego z Czarnogórą

No to w końcu jaki był wynik?

Re: Ten zwycięski mecz z Koreą Pd. był podobny do tego z Czarnogórą

da®®io
wynik był 3:2 dla nas, ale ja doliczam do tej wirtulnej tabeli poprzednia przegrana 0:1 z Nigerią

Re: Ten zwycięski mecz z Koreą Pd. był podobny do tego z Czarnogórą

Marianna Ruda
1 polowa nasza
2 polowa Korei
Doliczony czas Zielinskiego
Podoba sie diagnoza?
Jestem niespelnionym talentem komentatorskim:)))
Aprops Diagnoza.Przez mecz uciekl mi odcinek:(
Dobrej nocki Kibice!

Re: Ten zwycięski mecz z Koreą Pd. był podobny do tego z Czarnogórą

Ale to chyba dobry wynik? Kurcze, jak ja się na tym nie znam. Z meczu to najbardziej lubię wyjście piłkarzy na boisko i jak dają zbliżenia na każdego ;)

Re: Ten zwycięski mecz z Koreą Pd. był podobny do tego z Czarnogórą

Marianna Ruda
:))) hej Venus...a po co sie znac! Wzrok sam nam mowi..ech te przystojniaki w tunelu:) tez lubie..to tylko mecz towarzyski..wiec bez spinki...do niczego sie nie liczy...pewnie darek cos ci odpowie

.mykam lulu..spij dobrze!

Re: Ten zwycięski mecz z Koreą Pd. był podobny do tego z Czarnogórą

to są mecze przygotowawcze na Mistrzostwa Rosja 2018 więc każdy wynik jest dobry-wygrana daje pewnosc a przegrana pokorę i chec poprawy
a to mecze naszych przeciwnikow
Kolumbia-Australia 0:0 / Senegal-Bosnia 0:0 / Japonia-Ukraina 1:2
12