Teraz to się poważnie zapytuję do Was. ..

Teraz to się poważnie zapytuję do Was. ..

Sputnik
Zrobiliście badania GUS?

Serio to są kary za braki 5 tysi.
I to nie są żarty! Byleby dać cynk.

Serio?! Możecie Rachmistrzowi lipę sprzedać i tak tego nie sprawdzi

Muzyczka ale pomysłu mi brak.

Coś że Słonicą z pianinem bo wtenczas w szachy wygrywam. O! I kotlet smakuje :) Tu się kłaniam Przyłażdżce...

Re: Teraz to się poważnie zapytuję do Was. ..

Cześć Sputniku, ja spisałem się wczoraj — przez internet.
Obawiałem się, że pytania będą bardziej uciążliwe i dziwne, ale w sumie strachy na lachy — pytań było mniej, niż się spodziewałem.
Standardowe pytania o wiek, wykształcenie, wykonywany zawód, wyznanie, miejsce zamieszkania, powierzchnie budynku, w którym mieszkasz itp.
Około 5-10 minut pracy.
Nie było pytań typu: ile zarabiasz lub ile masz oszczędności na koncie.

PS.  Kary faktycznie wysokie...

Re: Teraz to się poważnie zapytuję do Was. ..

Ciekawe było pytanie o wyznanie religijne i czy utożsamiasz sie z jakas inna wiarą.....
Przyszedl moj były student...Przypadek..Zawsze byl taka niemota...Nie wiem kto sie zglasza na takiego rachmistrza...Zadac pare pytan,wejsc do mieszkania,odszukac adres,wklepac odpowiedzi w srajfon.."Praca" dla [mod]...
PS.no niechby spytali o finanse..To nie skarbówka,wystarczy ze tam sie tlumaczymy...