To jest z mojej strony euforia a nie reklama >:)

1 wiadomość Opcje

To jest z mojej strony euforia a nie reklama >:)

kapitanwojtek
Wreczcie kupilem sobie odpowiednie na wiosne buty. Kolejka byla dluga, ale nie za butami. Na wszelki sluczaj wzialem od razu 3 pary bo byly bardzo markowe i tanie.
Nazwy sklepu z wieloma czarnymi kropkami na czerwonym tle podac nie moge, ale jakosc produktu w stosunku do ceny byla porazajaca >:)  Najbardziej ucieszyly mnie kolory, ktore kazdemu kierowcy, nawet w nocy musza wpasc  w oczy. >:) No i oczywiscie obcas. Pierwszy raz widzialem gumiaki z osmio- centymetrowym obcasem!
Hallo?!
Czy ktoras z Was moze sie oprzec takiej ofercie jesli pracuje na budowach? Nareszcie moge patrzec na niektorych pracownikow z gory >:)))
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.