To oswiadczenie moze byc kiedys wazne w procesie jaroslawa wielkiego

To oswiadczenie moze byc kiedys wazne w procesie jaroslawa wielkiego

Kpt.Wojtek
Prezes PiS powiedział, że bierze pełną odpowiedzialność za forsowanie Wałęsy, bo, jego brat "który znał go dużo lepiej", był przeciwnikiem przywódcy Solidarności. - Należał do tych, którzy uważali, że w żadnym razie nie da się go okiełznać i ma on koncepcję inną, niż nam się wydaje. To się niestety później potwierdziło - mówił dalej.

Kaczyński o Wałęsie: Miałem zapas jego podpisów in blanco, mogłem sobie wypisywać, co bym chciał

Jarosław Kaczyński, najwyraźniej rozochocony reakcją publiczności, opowiedział jeszcze jedną historię. Na początek wspominał, że "minister stanu miał prawo coś podpisywać za prezydenta bez upoważnienia, miał prawo podpisu jakby prezydenckiego".

- Nie ukrywam, że to było przeze mnie używane do różnych przedsięwzięć, a poza tym miałem jeszcze jeden przywilej. Wałęsa jeszcze wtedy, można powiedzieć, dosyć mocno ufał, może bardziej mojemu bratu niż mnie. W każdym razie ufał i w związku z tym miałem cały zapas jego podpisów in blanco, mogłem sobie wypisywać, co bym chciał - chwalił się prezes PiS.

Re: To oswiadczenie moze byc kiedys wazne w procesie jaroslawa wielkiego

Kpt.Wojtek
PiS trzyma gotowe podpisy posłów? Rzecznik Porozumienia: To tajemnica poliszynela

W środę wicerzecznik PiS Radosław Fogiel poinformował, że projekt ustawy o powołaniu rady ds. bezpieczeństwa strategicznego został wycofany. - Po pogłębionej analizie okazało się, że są wątpliwości natury konstytucyjnej i projekt dotyczący utworzenia rady do spraw bezpieczeństwa strategicznego nie będzie procedowany - stwierdził Fogiel w rozmowie z Polską Agencją Prasową. Jak cytuje "Wyborcza", poseł Waldemar Andzel ocenił tę decyzję "bardzo dobrze". Tymczasem polityk wraz z 29 innymi podpisał się pod projektem.

- Myślę, że Waldemar Andzel w momencie, kiedy go dzisiaj pytano, jak to ocenia, dopiero się dowiedział, że podpisał się pod tą ustawą. Jest tajemnicą poliszynela, że w klubie PiS-u podpisy są gotowe i w razie czego brane, gdy trzeba złożyć taki abstrakcyjny projekt ustawy - powiedział Strzeżek w środę (26 października) w RMF FM, odnosząc się do pozytywnych komentarzy o wycofaniu projektu ustawy o powołaniu rady ds. bezpieczeństwa strategicznego przez posłów podpisanych pod projektem.

wiecej:
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,29078757,pis-trzyma-gotowe-podpisy-poslow-rzecznik-porozumienia-to.html
Kpt.Wojtek 🌟