Tu Wolne media Szuw_

Re: Tu Wolne media Szuw_

dziewczyna z perłami
Dziwić mnie nie dziwiło, ale ubawiło. Tamte rozmowy nadają się na kabaret ezoteryczny.

Re: Tu Wolne media Szuw_

dziewczyna z perłami
"Królowa lodu" to motylek. ("Nie ma wody na pustyni"- Doda).

Re: Tu Wolne media Szuw_

dziewczyna z perłami
 Bezkarność rozzuchwala o czym wiedzą wszyscy oprócz pani parasolki. Może pan mag z Atlantydy musi nasikać na parasol?

Re: Tu Wolne media Szuw_

dziewczyna z perłami
PS. Nie piszę na Atlantydzie, bo nie poddam się cenzurze i...do kosza. Tu wolne media, które walczą z absurdem.

Re: Tu Wolne media Szuw_

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
"Królowa lodu" to motylek. ("Nie ma wody na pustyni"- Doda).
nie,  moim zdaniem to nie jest motylek-ja czułem, że TB mnie lubiła i to jest moja "łodzianka" :) naszym wspólnym zespołem jest Rainbow, wspomagała mnie w scysjach z drapakiem i lothem-
nie, ja podejrzewam panią co lubi zmieniać nicki-Serenity daje do zrozumienia, że lodowa to Walkiria, no może i tak ale mam swoje przemyslenia w tej sprawie-rozmawia do mnie po angielsku i coś tam kumam ale mało gramatycznie-łapię pojedyńcze słowa a nie calosciowy sens zdania

Re: Tu Wolne media Szuw_

dziewczyna z perłami
chyba masz rację. Mają podobny styl pisania.
Coś ważnego dzisiaj zobaczyłam i sobie uświadomiłam.  Atlantyda odchodzi dla mnie w niebyt. Już wiem wszystko, co chciałam wiedzieć.
1 ... 10111213