Tupet i kłamstwa Loli...

Biegnij Lola biegnij napisał/a
na forum szuwara wszystkie prawicowe teksty leciały w kosmos, banował i kasował
To, co piszesz powyżej to straszne bzdury i kłamstwo. Nikomu nigdy nie usunąłem komentarza za inne poglądy polityczne.  Prawie zawsze przenosiłem do kosza natomiast treści napastliwe i obraźliwe.

Przykłady, że nie kasuję postów, które zawierają inne poglądy niż moje (jeśli są w miarę kulturalnie napisane):

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/mier-wrogom-Ojczyzny-td19389.html

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Zwyk-y-wsiowy-targ-z-dyszlem-i-jajami-td8093.html#a8217

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Irena-Sendlerowa-Czyni-am-ludzk-powinno-td7966.html#a7975

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Czy-to-prawda-ze-Zydzi-witali-kwiatami-wkraczajacych-do-Polski-Sowietow-td12056.html

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Forum-mod-szuwarra-td14524i18.html#a14593

Mógłbym tak wymieniać i wymieniać. To, co nabazgrała Lola (o przenoszeniu za poglądy polityczne), dotyczy waśnie forum "Atlantyda" - wystarczy zajrzeć do tamtejszego kosza...

Re: Tupet i kłamstwa Loli...

Tutaj przykład takiego skasowanego na Atlantydzie wątku <<--

Re: Tupet i kłamstwa Loli...

MaryLou
Masz racje Szu. Kłamstwa zawsze nalezy ujawniać  prostować. Mi sie juz jednak nie chce...omijam z daleka kłamców i manipulantów. Pozdrawiam ciepło:)

Re: Tupet i kłamstwa Loli...

Turbopatriotka, przykładna matka 500+ wyklętych. Cokolwiek jest wyżej to chroń nas przed takimi trollami.

Re: Tupet i kłamstwa Loli...

da®®io
Aby jest nudna jak " flaki z olejem "

Re: Tupet i kłamstwa Loli...

Sputnik
Nudna? Jest ciekawie jak to z trollami :) Dobra. Nie lubię obgadywać ;) Miłego dziona!

Re: Tupet i kłamstwa Loli...

Kpt.Wojtek
Ona sie jeszcze ustawia w zyci. Jak jej Kukiz nie chcial, zaczela z Korwinkiem, tez nie wyszlo... Przystapila do skrajnych narodowcow bo tam kobiet prawie nie ma. Chyba ja na probe przyjeli bo byla babo-chlopem juz na onecie.

Re: Tupet i kłamstwa Loli...

Sputnik
Z jej upodobaniami nie nadążysz. Jedna osoba z tego towarzycha jest sensowna to Agnieszka Ścigaj. Reszta to szkoda gadać.