Tutaj doradzamy sobie jak wklejać zdjęcia i inne obiekty

Re: Ojcowski Park Narodowy

da®®io
a tutaj jest kategoria wiki w temacie Ojcowa z jego najważniejszymi obiektami przyrodniczymi-wszystko w jednym linku:) https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Ojcowski_Park_Narodowy

Re: Ojcowski Park Narodowy

Kombinuję na różne sposoby ale nic z tego mi nie wychodzi. Ikona "Insert Image" nie reaguje na polecenie.

Re: Ojcowski Park Narodowy

da®®io
musisz na szczegolach zdjecia miec rozszerzenie .jpg jesli jest inne to skopiuj to zdjecie i zmien to rozszerzenie .jpg ( ta. jest konieczna)

Re: Ojcowski Park Narodowy

Re: Ojcowski Park Narodowy

Wenus
Zrobiłam jeszcze inaczej, myślę że byłam zbyt niecierpliwa.

Re: Ojcowski Park Narodowy

no widzisz, wreszcie weszło:)  tutaj mozesz sobie pocwiczyc-czy moje rady byly przydatne?

Re: Ojcowski Park Narodowy

Wenus
W pewnym sensie tak, ćwiczyłam cierpliwość bo po prostu za szybko chciałam aby zdjęcie się wkleiło a to jednak musi troszkę potrwać zanim się zbuforuje.

Re: Ojcowski Park Narodowy

Utwierdzałeś mnie, że robię wszystko dobrze. Nie ma to jak praca zespołowa, dzięki :)
123