Ty jednak Szu przynosisz szczęście :D

Sputnik
Nie to co belzebub L. z Atlantydy. Serio! Tylko z Tobą się skomunikowałem a tu pyk! Zlecenie wpadło :))) Sorry ale morda sama się cieszy Muzyczka! https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=r8iVVF7_rbA

Re: Ty jednak Szu przynosisz szczęście :D

Cieszę się Sputniku, że mogłem się na coś przydać!

Jeśli ktoś jeszcze potrzebuje trochę szczęścia, to proszę się zgłaszać! Wysyłam i przynoszę szczęście gratis! Wystarczy, że przeczytasz ten komentarz, a spotka Cię szczęście ;)

Re: Ty jednak Szu przynosisz szczęście :D

da®®io
szu, czyżbyś był " złotą rybką " ? :)))

Re: Ty jednak Szu przynosisz szczęście :D

:) Dzięki!