"Ty z nikim nie dyskutujesz kto ma inne poglądy niż ty"

"Ty z nikim nie dyskutujesz kto ma inne poglądy niż ty"

Lola: "Ty z nikim nie dyskutujesz kto ma inne poglądy niż ty"

To jest kłamstwo :)

Bo, jak to nie dyskutuję z nikim (kto ma inne poglądy niż ja), skoro w tym wątku dyskutuję z Michaliną, która ma inne poglądy niż ja? Nie mogłaś tej rozmowy nie widzieć, ponieważ sama tam się udzielałaś...

Więc ta twoja wypowiedź (że nie dyskutuję z nikim o innych poglądach), to niestety znowu cyniczne kłamstwo...

albo...

albo warto może zadać pytanie:

Czy stopień twojego zakłamania sięgnął zenitu,
skoro kłamiesz nawet w obecności "niepodważalnego dowodu", jakim jest moja rozmowa z Michaliną?

Czy może masz jakieś kłopoty intelektualne z rozpoznawaniem otaczającej cię rzeczywistości?

Jeśli nie masz kłopotów intelektualnych, to najzwyczajniej dopuszczasz się cynicznego, bezwstydnego łgarstwa. Czy rozumiesz chociaż, o czym do ciebie piszę? :)

W innym wątku coś bełkoczesz <<--, że niby to Sputnik nie ma kręgosłupa moralnego, a sama nie potrafisz kilku zdań sklecić bez kłamstwa?

To może Twoje teksty o wierności mężowi i zapewnianie, że nie jesteś płatnym trollem, to też tylko kłamstwo i blef? Wcale bym się nie zdziwił...

A najgorsze jest to, że za każdym razem, gdy przyłapuję cię na takim kłamstwie jak tutaj, czy też większego kalibru, gdy podaję dowody, na twoje fake newsy, to kompletnie żadnej refleksji z twojej strony. Wiesz, jak się zachowuje w takich przypadkach człowiek z kręgosłupem moralnym? Mówi grzecznie "przepraszam", nie sprawdziłem dobrze źródła, pomyliłam się, Natomiast ty, zamiast tak zareagować, to biegniesz i zakładasz wątki odwetowe, bo ktoś udowodnił ci kłamstwo. Tak właśnie wygląda twój "kręgosłup moralny".

Czy zdajesz sobie sprawę, że wklejając fake news, taki jak np. ten <<-- który rozpowszechniasz, przyczyniasz się do szerzenia propagandy, która z kolei podsyca nienawiść, która jest w stanie doprowadzić nawet do tragedii np., akcji odwetowych, pobić itp. ? Co na takie twoje kłamstwa mówi twój "kręgosłup moralny" Lola? :)

Re: "Ty z nikim nie dyskutujesz kto ma inne poglądy niż ty"

Kpt.Wojtek
Dla mnie problemem jest nie sama Lola, ale dzieciaki, ktore podobno sa pod jej "opieka" Mam nadzieje, ze to kolejny jej fejk.

Re: "Ty z nikim nie dyskutujesz kto ma inne poglądy niż ty"

W internetach nic nie ginie ;) W czeluściach netu znalazłem swój wpis nt. "niezalezna.pl" i nazwałem to szmatą pod wpisem prawicowych, "wartościowych" treści. Jak piranie rzucili się na mnie, że Ewcię tak nazwałem. No chyba, że jest redaktorką :) Spoko! Przeprosiłem dla świętego spokoju.