Ukraina się przebudziła | Wydanie specjalne

Re: Ukraina się przebudziła | Wydanie specjalne

Sputnik
Chyba Cię hackerzy dopadli :)))

Re: Ukraina się przebudziła | Wydanie specjalne

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
To daj mi fakty...
Jakie fakty?
Ty mi miałeś powiedzieć, co Cię śmieszy w wypowiedzi Jacka Wrony.
Czy może wypowiadasz się na temat wywiadu, którego nie obejrzałeś?

Sputnik napisał/a
Ukraina to nadal jest dla mie dziwny twór!
+/-
Nie tylko dla Ciebie.

„Ukraina według rosyjskiej propagandy to „sztuczny twór”, który nielegalnie odłączył się od ZSRR. Jurasz podkreśla, że podobna wersja dotyczy także innych byłych radzieckich republik – Estonii, Łotwy i Litwy”.

Mówisz głosem propagandy rosyjskiej?

Polecam ten post: http://multi-forum.217.s1.nabble.com/Fake-newsy-linki-i-fragmenty-artyku-ow-wyja-niaj-cych-rozpowszechniane-k-amstwa-tp34403p35107.html

Re: Ukraina się przebudziła | Wydanie specjalne

Sputnik
Tak! Potwierdzam, że Ukraina to sztuczny TWÓR na swój sposób. Aczkolwiek nie popieram działań Putina. Myślę, że wszyscy zagalopowaliśmy się...

Re: Ukraina się przebudziła | Wydanie specjalne

Sputnik napisał/a
Myślę, że wszyscy zagalopowaliśmy się...
Trochę pewnie tak, ale mam nadzieję, że nie poróżnią nas poglądy w sprawie Ukrainy.
Pozdrawiam i spokojnej nocy życzę.

-----------------

„Putin's successes so far:

- cały świat odwraca się i pluje na Rosję
- Ukraińcy zjednoczeni bardziej niż kiedykolwiek
- morale obrońców over 9000
- Polacy i Ukraińcy nazywają siebie braćmi
- zachód dostarcza Ukrainie nowoczesny sprzęt w niespotykanej do tej pory skali
- dyrektor finansowy Gazpromu popełnia samobójstwo
- odcięcie Rosji od SWIFT
- lawinowe zrywanie kontraktów z rosyjskimi firmami na całym świecie
- bojkot rosyjskiej reprezentacji w sporcie
- masowe ataki hakerskie na rosyjskie serwery i telewizje
- rosyjski rubel sięga historycznego dna”

A to dopiero trzeci dzień inwazji ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

autor: Lemon_cheese

Re: Ukraina się przebudziła | Wydanie specjalne

Sputnik
💙💛✌️ Spokojnej nocy :)

https://youtu.be/H6wl-EyhXl0

Nie osadza się🤔