Uliczni grajkowie

Re: Śpiewa Maria, Warszawa, Stare Miasto

xyz napisał/a
Fakt,dziewczyna naprawde zachwyca pieknym glosem.
Fajnie, że podzielasz moje zdanie. Pod tym pierwszym filmikiem, na YouTube pojawił się taki komentarz:

Krzysztof Łaziński1: "żaden franciszkanin jeszcze nie skomentował - będę pierwszy :)
Treść piosenki znana z dowcipu:P:) głos wspaniały, bardzo mi się podoba. Aranżacja też świetna - chylę czoła"

Nawet franciszkanom się podoba ;)

Re: Żydzi śpiewający piosenkę Pink Floyd's "Wish You Were Here"

Natalia
ale śpiewają Pink Floyd-ów...pięknie...

Re: Na skrzypcach gra Sandra Cygan

"Skrzypaczka

Napełnia ciszę wdzięczną muzyką.
Wszystko przemienić może swym graniem:
Smutek na radość, niechęć w kochanie.

Przemawia samym dźwiękiem bez słowa
Cichą melodią nutka skrzypcowa.
Kuszącym głosem szepce do ucha:
Nie pędź tak, zwolnij, stań i posłuchaj."

Cały wiersz <<--

Na skrzypcach gra Sandra Cygan

Re: Na skrzypcach gra Sandra Cygan

Wenus
Czemu ona gra na tle reklamy tej telepizzy? To psuje cały wizerunek:/

Re: Uliczni grajkowie

No Woman, No Cry [cover] Reggae busker (street performance)

https://youtu.be/EvA2RNci3SE

Watch What Happens When This Street Performer Starts Singing Bob Marley

Re: Watch What Happens When This Street Performer Starts Singing Bob Marley

MaryLou
Oj tam,oj tam....Kiedys ktos nagral mi sie na komorke: jestem tylko biednym grajkiem....:) Zatkało mnie. Chyba naprawde byl zakochany. Wydzwania do dzis. Czy wszystkie wodniki tak maja Szuwarku?:) Kusi was ta nieosiagalnosc wybranki...Dobrej nocy! ps.Dzis w Mielnie uliczny grajek na gitarze piesni snuł a slonce czerwone niknelo w morzu...cudo...
12345 ... 20