Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie

Sputnik napisał/a
A co z grajkami co se nucą pod nosem na dróżkach np. na Wawel? :) Miłego dziona! :) https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=0NsYehX7g04
Jak to co? "Samochodowi grajkowie", to bardzo ciekawy i fajny temat. Możesz założyć taki wątek — w sieci jest wiele fajnych materiałów o rozśpiewanych ludziach w samochodach. Ale ten wątek jest akurat o grajkach ulicznych :)

Re: Uliczni grajkowie

Chyba juz wiem dlaczego nie jestem z tym od grajkie:)) Nie wiedzialam do teraz ze ta  serenada,ktorą  via fone spiewal mi wlasnym glosem,to w realu spiewa  ten pan: brrrrrr.....:)))) https://www.youtube.com/watch?v=nqJy_sva8ms
Ups,nie trafil w gust//Nie mogl puscic Pod buda?;)
A na serio,to w Grodnie w przejsciu podziemnym spotkalismy grupe grajków mlodych studentow wyspiewujacych piosenki bialoruskie kontestujace...Az zimno sie zrobilo od tego....Oni tam naprawde nie czuja sie wolni.Przynajmniej mlodzi,bo starsi z sentymentem warcaja do dawnych lat i papa Lukaszenka...jest dobry.../// Miasta czyste,zielen,malo ludzi...i bieda. Szerokie ulice,malo pojazdów..Minsk z rozmachem. Ale hotele w kt bylismy b.przyzwoite i nigdzie nie bylo "oczek"....co nawet w przewodnikach mowi sie,ze wszedzie są////
Znalazlam film z miejsc gdzie bylismy:   https://www.youtube.com/watch?v=uE-Ezi_9SG0
No tak to nie watek o podrozach:)))I jeszcze Minsk w wersji mlodziezowej: https://www.youtube.com/watch?v=Y4SGNV_pUbA&t=1060s

Re: Uliczni grajkowie

Byłem w Stodole na koncercie ale nie wiele pamiętam ;)

Re: Uliczni grajkowie

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
;)

Re: Śpiewa Maria, Warszawa, Stare Miasto

Ja tam słyszę Hot Doga ;)
Ida

Re: Uliczni grajkowie

Ida
Lubię ulicznych grajków.  Wnoszą radość i rozweselaja smutne towarzystwo,  bo rodacy rzadko uśmiechają  się,  niestety.

Re: Uliczni grajkowie

Ida napisał/a
Lubię ulicznych grajków.  Wnoszą radość i rozweselaja smutne towarzystwo,  bo rodacy rzadko uśmiechają  się,  niestety.
Cześć Ida, ja też bardzo lubię. Oprócz tego, co wymieniłaś, lubię też za to, że taka muzyka jest prawdziwa, nieprzetworzona.
Niestety wokoło nas jest wiele muzyki sztucznie dopieszczanej w studiach muzycznych itp. Doszło nawet do tego, że niektórzy muzycy boją się se wystąpić bez playbacku.
Muzyka uliczna może nie zawsze jest doskonała, ale za to prawdziwa :) To podobnie jak z jedzeniem — im mniej przetworzone, tym zdrowsze ;)

Re: Uliczni grajkowie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]

Lwiczko, oj tam, oj tam, ten Pan z grupy Akcent też ma swoje zasłużone miejsce na polskiej scenie muzycznej, a śpiewać każdy może.
Ostatnio na YoutUbe oglądałem filmik — sondę. Poproszono w niej Anglików, aby odpowiedzieli, z czym pozytywnym kojarzy im się Polska. I wielu z nich odpowiedziało, że z "disco polo". Widoczne ta muzyka dotarła do Anglii wraz z naszymi emigrantami :)

Ostatnio oglądałem dosyć fajny filmik, też z podróży po Białorusi:

PS. Dziękuję za ciekawe linki, które wrzuciłaś tutaj :)