Uliczni grajkowie

Re: Uliczni grajkowie

Sputnik
:)

Re: Uliczni grajkowie

cd. powyższego  " Róg alpejski to tradycyjny instrument szwajcarskich pasterzy.
Jest największym instrumentem dętym w Europie. Jego
dźwięk niesie się nawet na odległość 10 km.
Podczas 20-minutowego koncertu Szwajcarskiej Akademii
Rogu Alpejskiego Alphorn Academy of Switzerland w Pasażu
Schillera, 18 muzyków zagrało na drewnianych instrumentach
tradycyjnie używanych przez pasterzy w Alpach "
Cześć Dario, dzięki za informacje. Znalazłem coś takiego:

PS. Jak dla mnie zbyt smętna ta muzyka, ale może się nie znam na tym, co dobre ;)

Re: Na skrzypcach gra Sandra Cygan

Wenus napisał/a
Czemu ona gra na tle reklamy tej telepizzy? To psuje cały wizerunek:/
Ech te kobiety, zwracają uwagę na takie szczegóły... Gdybyś Wenus o tym nie napisała, to nawet nie zwróciłbym uwagi na ten fakt... Gdy jestem zapatrzony w skrzypaczkę o wyglądzie lalki Barbie, to takich szczegółów, jak szyld telepizzy kompletnie nie dostrzegam...

Pozdrawiam :)

Re: Na skrzypcach gra Sandra Cygan

Anna.

Re: Na skrzypcach gra Sandra Cygan

Ja do widoku Barbie jestem przyzwyczajona, obcuję z nią od poniedziałku do piątku więc na mnie jej urok nie działa ale Tobie się nie dziwię ;) Pozdrawiam również :)

[...]

No tak, wystarczy, że spojrzysz w lustro... :) Ja niestety nie jestem aż tak ładny i pozostaje mi jedynie popatrzeć na Sandrę... ;P

Roksana Węgiel - Anyone I Want To Be Electric violin cover by Sandra Cygan

Re: Na skrzypcach gra Sandra Cygan

Wenus
No tak, widzę że dla Ciebie "dzień bez wazeliny to dzień stracony";)  Ta czy siak, kobiecie takie komplementy (choć wyssane z palca) zawsze są miłe, zwłaszcza jak są one od tak eleganckiego kawalera :)

[...]

Zaraz tam wyssane z palca... Ja swój komplement "wyssałem" na podstawie Twojego wcześniejszego komentarza, w którym napisałaś: "Ja do widoku Barbie jestem przyzwyczajona, obcuję z nią od poniedziałku do piątku" (hehe)

Poza tym warto sobie umilać życie — chociażby komplementami ;)

No ale nie spamujmy już tego wątku wywodami o niczym, ponieważ, to jest wątek muzyczny...

Bad Guy - Billie Eilish electric violin cover by Sandra Cygan / Mielno 2019