Vintage Style Cover (PostmodernJukebox)

Re: cd. na temat coverów

powitanie, ja uważam, że artysta decydujacy się na coverovanie ociera się o zarzut plagiatu a nawet u nieswiadomego sluchacza stwarza mylne wrażenie że jest autorem takiego utworu

https://www.google.com/search?client=ms-opera-mini-android&channel=new&q=zgoda+autora+oryginalu+na+cover&oq=zgoda+autora+oryginalu+na+cover&

Re: cd. na temat coverów

Tutaj jest też ciekawy artykuł pt.  "Cover a prawa autorskie" <<--

A poniżej filmik o muzyce naszej gwiazdy disco-polo (lubianej ostatnio w TVP1). Podobno muzyka tej gwiazdy brzmi mocno na rosyjską nutę:

A w  TVP 1 już niedługo benefis ku czci Zenka <<-- Kręcą też chyba film o Zenku. Więc wszyscy lubimy covery! ;)

A tak poważniej, to z 10 lat temu chyba nikomu by do głowy nie przyszło, że w Telewizji polskiej będą benefisy ku czci gwiazdy disco polo. Od tego zawsze był Polsat i Disco Relax, a TV1 była od ambitniejszej muzyki.  Radio Trójka też zrobiło się jakieś bardziej densowe... Zmiany na naszych oczach...

Re: Vintage Style Cover (PostmodernJukebox)

Wprawdzie już po karnawale, ale wcześniej nie zdążyłem wrzucić tej nowej, typowo karnawałowej piosenki PostmodernJukebox, a myślę, że warta jest uwagi:

"Evolution Of The "Friends" Theme Song - 1920s to 1990s - ft. The Rembrandts"

Re: cd. na temat coverów

"Complicated - Postmodern Jukebox Avril Lavigne Cover ft. Annie Bosko"

Re: Vintage Style Cover (PostmodernJukebox)

"Shoop - Salt-N-Pepa (‘50s Little Richard Style Cover) ft. Tia Simone"

Re: Vintage Style Cover (PostmodernJukebox)

Sputnik phone
Pełna profeska, wdzięk, elegancja Francja :)

Re: Vintage Style Cover (PostmodernJukebox)

Sputnik phone napisał/a
Pełna profeska, wdzięk, elegancja Francja :)
Cześć Sputniku, zgadzam się - dziewczyny pierwsza klasa, no i wykonanie piosenki też dobre :)

"Bye Bye Bye - 2016 North American Postmodern Jukebox Tour Cast Version"

Re: Vintage Style Cover (PostmodernJukebox)

"Only Have Eyes For You (The Flamingos) - Postmodern Jukebox Cover ft. Sunny Holiday"