Węgry-Polska 3:3 + Polska-Andora 3:0 + Anglia-Polska 2:1 - czyli 4 punkty zamiast 9

Re: Węgry-Polska 3:3 + Polska-Andora 3:0 + Anglia-Polska 2:1 - czyli 4 punkty zamiast 9

trener Souza miał nierealne marzenia zdobyć w 3-ch meczach komplet 9 pkt, a zapewne jak przewidywałem skończy się na 4-ch punktach - Druzyna nasza przez 60 minut grała " piach " a w pomeczowych wywiadach wszyscy są z siebie zadowoleni -  po takim słabym meczu widac, że znów ukształtowana juz drużyna pod wpływem nowej miotły uległa rozregulowaniu
Ale za to aż 7 bramek strzelonych, czyli gramy do przodu...
Przynajmniej Andorze i Węgrom potrafimy strzelić liczne gole...

W obronie mogłoby być faktycznie  lepiej...

PS. Dziękuję za maila — przeczytałem. Pozdrawiam.