W roku 2017 włoski sport doznał dwóch bolesnych ciosów

W roku 2017 włoski sport doznał dwóch bolesnych ciosów

da®®io
 w kwietniu 2017 zginął na szosie ich jeden z najlepszych kolarzy szosowych M.Scarponi
https://www.google.pl/search?q=smierc+Scarponiego&

Re: W roku 2017 włoski sport doznał dwóch bolesnych ciosów

da®®io
a w listopadzie 2017 Piłkarska Reprezentacja Włoch po barażach ze Szwecją nie zdołała awansować na Mistrzostwa Swiata Rosja 2018

Re: W roku 2017 włoski sport doznał dwóch bolesnych ciosów

Ryo2
Tu akurat byłem za Szwedami . Nie mam nic do Włochów ale często kibicuję różnym Skandynawom z sympatii dla tamtych rejonów  ;)

Re: W roku 2017 włoski sport doznał dwóch bolesnych ciosów

ryo, a komu byś kibicował podczas " Potopu szwedzkiego " 1655 ? -słyszałeś, że pis do atakowania unijnej opozycji "wynajął" Pana Zagłobę

Re: W roku 2017 włoski sport doznał dwóch bolesnych ciosów

Ryo2
Polakom ale ciekaw jestem jak by wyglądała dziś Polska gdyby wtedy nie udało się odeprzeć Szwedów ;)

Zagłobę? Nie słyszałem :D
gotowanie-emotikon-ruchomy-obrazek-0007