Wenus, miłośniczko sportów wodnych

Re: Wenus, miłośniczko sportów wodnych

Wenus napisał/a
Dzięki, trochę mnie potargało ;)
Jutro wyjeżdżam w nieco innym kierunku niż zamierzałam, zmiana planów za względu na brak noclegów, obłożenie na Mazurach sięga zenitu. Właśnie się pakuję.
Miłego wypoczynku:) a jakbyś miała ochotę i możliwośc to może napisz mi coś na pocztę:)

Re: Wenus, miłośniczko sportów wodnych

Jedź, należy Ci się jak psu miska ;)  Tam gdzie jadę raczej nie będzie netu ale małe wakacje, również od forum,  każdemu dobrze zrobią ;)

Re: Wenus, miłośniczko sportów wodnych

To może jak wrócę, bo tam będę odcięta od cywilizacji ;)

Re: Wenus, miłośniczko sportów wodnych

Wenus napisał/a
Jedź, należy Ci się jak psu miska ;)  Tam gdzie jadę raczej nie będzie netu ale małe wakacje, również od forum,  każdemu dobrze zrobią ;)
Też będę poza siecią. A ci co tu zostaną niech będą (nie)grzeczni :D