Wesołych Świąt :)

Drodzy użytkownicy :)

Życzę wam świąt pełnych ciepła — dosłownie i w przenośni.

Niech Wasze domy będą ciepłe, by nikt nie musiał spać w swetrze z reniferem.

Wasze serca niech będą pełne radości  :)

Pamiętajcie, że nawet jeśli Multi Forum jest zapomniane, to nie znaczy, że Wy jesteście zapomniani ;)

Wesołych Świąt :)

PS. Tak jak zwykle nie mam czasu na pisanie i zajmowanie się forum (przepraszam). W wolnej chwili zajrzę do forumowych postów :)

Re: Wesołych Świąt :)

Przyłaszczka
Dziękuję serdecznie za piękne życzenia
Ze swojej strony życzę wszystkim bywalcom Multiforum, żeby i z okazji przesilenia zimowego, i z okazji pełni w znaku raka, i z okazji zbliżającego się Nowego Roku realizowali wyznaczone cele i te małe, i duże, żeby zawsze wstawali prawą nogą z łóżka, mieli dużo cierpliwości i wyrozumiałości dla innych, ale przede wszystkim dla siebie. Podczas dzisiejszej pełnia powinniśmy uszczęśliwić nasze wewnętrzne dziecko, rozpieszczajcie je, przytulajcie mocno i kochajcie.

🦋🦋🦋

Re: Wesołych Świąt :)

MaryLou
Dziekuje za zyczonka Marcin, my wierni bezmiernie:)) Zycze wam Bywalcom forum wszystkiego dobrego,miejcie serce i patrzcie w serce...
A w Nowym Roku zdarzen miłych co niemiara, co by odeszla sobie zla mara..:)
Ewo,spoznione,lecz zyczliwe zyczenia imieninowe,zdrowka,kreatywnosci i pieknych..gosci ,tudziez kosci..:)/znaczy szczuplych i zgrabnych/:))
Oj tak,pelnia w raczku i koziolku dla mnie byla baaaardzo udana..od 2 tyg mam szpital w domu,jestem piastunka i pielegniarka,dyzury nocne,nowe obowiazki nieznane mi dotad...Dlatego dzis zas wlasnie w pelnie poszlam na masaz relaksacyjny do pana krzysztofa i to byl strzal w dziesiatke..Nowe sily,nowe rozdanie,przyplyw endorfin i optymizmu!:)))
Zas dzien przed Wigilia poszlam do Heliosa/mam 300m od domu,duza pokusa/ na Aqwaman 2 zeby sie odprezyc,i choc arcydzielo to nie jest,to wyszlam wypoczeta i jakby z innego podwodnego swiata:)
Moje plany wyjazdowe gdziekolwiek wziely w leb..tak czulam,ze kiedys nadejdzie ten czas...Zyje chwila obecna,nie wiem co przyniesie nastepna...Nowosc,bo lubie planowac..No coz..pan Bóg rechocze ze smiechu:))
Pieknego czasu!

Re: Wesołych Świąt :)

Przyłaszczka
MaryLou napisał/a
[...]
Dziękuję za piękne życzenia, Lwiczko
Z tymi kośćmi będzie ciężko, może kiedyś dam radę się nie objadać tymi wszystkimi smakołykami, ale póki co za dobre są

Bardzo mi jest przykro, że na razie Ci się plany popsuły, mam nadzieję, że wszystko się ułoży po Twojej myśli i jak najlepiej dla Ciebie, czego Ci z całego serca życzę.

Nie widziałam jeszcze 2 części "Aqwamana", ale zapewne obejrzę niebawem, bo jestem nieustającą miłośniczką Marvela. To są właśnie filmy na moim poziomie- lekkie, łatwe i przyjemne, czyli mam świadomość, że to absolutna fantazja i że zawsze dobrze się skończą, i będzie ciąg dalszy walki dobra ze złem

Tobie również życzę samych przyjemności. Udanego Sylwestra i Dobrego Nowego Roku.
🦋🦋🦋