Wielofunkcyjna wizytówka ;P

"Państwa dotychczasowe profile zostaną zamienione w wielofunkcyjne wizytówki",  dobry żart,  hahaha ;D

Jak wygląda ta wielofunkcyjna wizytówka? Kawałek tapety, nick i awatar ;D

http://omnie.onet.pl/szuw

Dzień Dobry

http://youtu.be/nfp-DRAUN8E

PS Wklejcie linki do swoich wielofunkcyjnych wizytówek :)
,-2

Re: Wielofunkcyjna wizytówka ;P

,-2

Re: Wielofunkcyjna wizytówka ;P

Wspomnienie

Re: Wielofunkcyjna wizytówka ;P

ewaceha
szuw napisał/a
[...]

Wczoraj zobaczyłam ją, wybuchnęłam śmiechem i wróciłam na normalną pocztę...toż to śmiechu warte:)

Re: Wielofunkcyjna wizytówka ;P

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
miłaja napisał/a
Hm kurcze a jak Ty to zrobiłeś? że tak masz? ja mam wszystko normalnie po staremu :)

Miłaja, ja tez mam wszytko po staremu, ale Lilianna podała na forum OnetWiedza jakiś link, gdzie można skonfigurować wizytówkę. Ciekawe czy to jest ostateczna forma, czy jakoś będzie to może bardziej rozwinięte, hmm... :)

Re: Wielofunkcyjna wizytówka ;P

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
serenity. napisał/a
Oto moja;)
http://omnie.onet.pl/serenity
Linki i nic pozatym?

Fajna tapeta, (bo z wodą), piosenki też dobre

Na razie, oprócz możliwości dodania linków to nic wiecej tam nie widzę. Skromnie to wygląda. Być moze to jakaś forma przejściowa :)

Re: Wielofunkcyjna wizytówka ;P

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ewaceha
ewaceha napisał/a
szuw napisał/a
[...]

Mnie też rozbawiły te wielofunkcyjne wizytówki :)