Witajcie Nowe Roczki 2018!

dziewczyna z perłami
Zakręciło koło świata, koło czasu, a w nim każdy miał swój zegar osobisty. Trochę starsi i bardziej doświadczeni wchodzimy na nowy tor. Życie z reguły jest przyczynowo - skutkowe, więc pociągniemy wiele starych wątków, ale otworzą się także nowe rzeczy...

Re: Witajcie Nowe Roczki 2018!

da®®io

hej Perełko:) Nowy Rok - Stare Problemy

Re: Witajcie Nowe Roczki 2018!

dziewczyna z perłami
Mniej więcej... Nie wstaliśmy dzisiaj całkiem inni, ale tacy jak wczoraj. Bogatsi jesteśmy o noc sylwestrową i plany na nowy rok. Kto wierzy w horoskopy może się dopatrzyć nowych szans.
Stare problemy, jeśli nie zostały rozwiązane i stare szczęścia, które zatrzymamy.  Ile miałeś szczęść w tym roku?

Re: Witajcie Nowe Roczki 2018!

da®®io
ten miniony rok był dla mnie słaby, choć może za 12 m-cy powiem że nie był aż tak zły gdy poznam co mi przyniesie ten aktualny-optymistą raczej nie jestem

Re: Witajcie Nowe Roczki 2018!

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
w moim odczuciu, najfajniejszy był listopad-trafiły mi się 4 maleńkie szczęścia:)

Re: Witajcie Nowe Roczki 2018!

dziewczyna z perłami
 Powinieneś je zapisać na start w nowym roku. Szczęśliwy listopad...Fajnie.

Re: Witajcie Nowe Roczki 2018!

dziewczyna z perłami
Jak wiele będzie szczęść zależy bardzo często od własnego działania.

Re: Witajcie Nowe Roczki 2018!

da®®io
w 2018 będą 3 wielkie wydarzenia- i wszystkie w polowie roku-awans Widzewa, moje 55 urodziny i mecz Polski na Mistrzostwach o brązowy medal- a więc oczekiwania mam ogromne