Witajcie:) - jedno wiem, że nie stałem się " forumoholikiem "

Witajcie:) - jedno wiem, że nie stałem się " forumoholikiem "

da®®io
czasem Was czytywałem, ale się nie logowałem żeby coś napisać bo po takiej przerwie przygasła nieco moja wena twórcza w tych polityczno-światopoglądowych przepychankach

Re: Witajcie:) - jedno wiem, że nie stałem się " forumoholikiem "

Cześć Dario, miło Cię znowu widzieć na forum! Ja też czytam, ale kompletnie nie mam czasu na pisanie ;)

Re: Witajcie:) - jedno wiem, że nie stałem się " forumoholikiem "

da®®io
hej Marcin, im dluzsze przerwy tym " trudniejsze powroty " jak to w życiu, ale teraz w tej 2-jej poł. lipca czasem tutaj zawitam:)

Re: Witajcie:) - jedno wiem, że nie stałem się " forumoholikiem "

Hejo :) Miło Cię widzieć! Czasem zastanawiam się nad swoim forumoholizmem, politykoholizmem, pracoholizmem. Wszystko chyba orajt pod warunkiem, że nie wyżądza się krzywdy komuś bądź sobie ;) Znalazłem przypadkiem artykuł coś co doskonale obrazuje stan obecnych czasów http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,25002237,27-latek-wrocil-z-koncertu-bon-jovi-po-czterech-dniach-wszyscy.amp
PS. Ze 20 lat temu to kurcze nie-do-pomyślenia! Jak tera nie odbiorę phona przez 3h to pół moich zainteresowanych jest zaangażowana już w poszukiwania na różne sposoby. Poczta z kolonii letniej albo zimowiska szła 3 dni, że wszystko ok. I spoko było :) Zostało mi to do dziś jak słyszę zapytanie gdzie jestem... to mam ochotę odpowiedzieć, że na dziffkach ;) Serio to podaję lokalizację z 10% na zad. To kiedy bedziesz? X+25% czasu. I zawsze słyszę to samo -DOPIERO?! No kuźwa nie! Najlepiej mam się rozchlastać po drodze... A już to jest najlepsze jak z kimś umawiam się na spotkanie towarzyskie -kort albo browarek w spelunie i upewnianie się czy będę na pewno?! Z reguły odpowiadam, że to zależy czy będę miał akurat okres... ;) No żeszzz -Jak się umawiamy to będę!!!
Rozumiem chłopaka, że chciał odpocząć prawdopodobnie za [] jaki ktoś mu zgotował :)

Re: Witajcie:) - jedno wiem, że nie stałem się " forumoholikiem "

Czesc Darrio i Chlopaki! Milo was znow widziec:) Ja poczytuje ale tez rzadko pisze. Wrocilam z Bialorusi,piekny,duzy,zielony,czysty kraj. Przedwczoraj wieczorem przyjechalismy do Warszawy,a ja do meza: co to za wioska...ciemno glucho...bo...nasza stolica w porownaniu z Minskiem to naprawde nieoswietlona wioska:)) Minsk jest zabójczy noca:) A i w dzien czuc te monumentalna była Rosję. Stare Miasto jedynie jest slabe w porownaniu z innymi stolicami. Fajna odmiana po miastach zachodu i poludnia Europy :))https://www.youtube.com/watch?v=Gf8nu6xsiBU
Acha i dodam tylko,ze tzw.standardy bialoruskie o ktorych klepie nasza rzadowa propaganda to wierutna bzdura.  Nie widzialam ani jednego zolnierza i patroli na ulicach/a przemierzylam 1500 km /, a nasi bonzowie niech jada z wycieczkami uczyc sie,jak sie gospodarzy miastami zeby bylo czysto i po ludzku. Narod pod Lukaszenką zadowolony a opozycja dopuszczona. Narobilam zdjec budynkom rządowym i nikt mi aparatu z reki nie wyrwal i nie zabral filmu.

Re: Witajcie:) - jedno wiem, że nie stałem się " forumoholikiem "

Sputnik
Początek przypomina MDM na Pl. Konstytucji :) Nie znam Białorusi ale znam ludzi i są przesympatyczni :) Lubiłem samoloty Belavia bo były czyściutkie po rejsie jak u nas Dreamlinery gotowe do startu. Pozdrawiam :)