Wenus
No to będziemy pić szampana ;)))

Re: Witajcie moi kochani

da®®io

no to już mamy kryształowe kieliszki
 do tego szampana:)

Re: Witajcie moi kochani

Wenus
Super :) A szampana jakiego wolisz? Ja wolę białego i żeby nie był wytrawny całkiem :)

Re: Witajcie moi kochani

da®®io
wrócilem z innego forum:) i  odpowiadam-
od nadmiaru szampana mam motylki:) ale jeśli już to lubię takiego podobnego jak, Ty:)

Re: Witajcie moi kochani

dziewczyna z perłami
 a Wenus powinna być dla ciebie ciekawsza niż inne forum...
Już wiem dlaczego chłopcy bywają samotni. Bardziej lubią rozmowy z innymi chłopcami.

Re: Witajcie moi kochani

dziewczyna z perłami
Mężczyźni powinni Sylwestra spędzić w męskim gronie. Np. na Atlantydzie.
To jest bardzo dobra propozycja. Przemyślcie to.

Re: Witajcie moi kochani

znam ich
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Darrio woli chłopców ale się z tym ukrywa tak samo jak szuwar.

Re: Witajcie moi kochani

da®®io
ODPIDROL SIĘ PROWOKACYJNA MENDO !!!
12