Wklejam tutaj odpowiedź do Amigo i Michaliny, ponieważ na Atlantydzie Lothar przenosi ją do kosza :)

Wklejam tutaj odpowiedź do Amigo i Michaliny, ponieważ na Atlantydzie Lothar przenosi ją do kosza :)

Amigo: "Ciekawe czy Szuwarowi byś tak przytykał. Zaraz by cię zamknął w którejś ze swoich szuflad."

Amigo, chyba coś Ci się pomyliło z Atlantydą, ponieważ na Multi jest tylko jedna szufladka moderatorka o nazwie "kosz".

W przeciwieństwie do Atlantydy, gdzie są następujące szufladki moderatorskie:

1. kosz.
2. łubu-dubu,
3. Specjalny wątek z uwagami Pana Kapitana kierowanych do Lothara.
4. Specjalny wątek z uwagami Pana Rata kierowanymi do Lothara. Napisany przez Lothar.

Poza tym ja bardzo rzadko przenoszę i poznosiłem do kosza za jakieś popierdółki, tylko najczęściej za wyjątkowo chamskie, agresywne i brutalne komentarze, tutaj masz próbkę <<<--

Michaina napisała: "A to fakt, Kapitan jak nic wylądowałby w jakiejś szufladzie;))"

Tak, jasne a Michalinka pewnie opiera swoje "fakty" na doniesieniach i "prawdzie" Loli, Drapaka i Illuma, którzy wypisywali kłamstwa, żeby dyskredytować Multi Forum...

A najlepsze jest, że Wasz autorytet Lola co chwile coś bredzi o moim niby zamordystycznym forum, a fakt jest, że to Lothar co chwile przenosi Lolę do kosza na Atlantydzie (można tam sobie zajrzeć). I nie patyczkuje się, tak, jak ja się bawiłem z wymoderowywaniem jej wulgarnych słów z tekstu. Lothar przenosi całe jej wypowiedzi do kosza I ten zamordyzm Loli nie przeszkadza ;)

Czyli wniosek jest taki, że nie warto być łagodnym adminem, bo i tak nikt tego nie doceni, a ludzie chyba kochają mieć bat nad sobą ;)

Re: Wklejam tutaj odpowiedź do Amigo i Michaliny, ponieważ na Atlantydzie Lothar przenosi ją do kosza :)

myślenie typowego lewaka
He he szuwar przecież tu była szuflada na szufladzie. Skoro zlikwidowałeś szuflady, to znaczy , że ich nigdy nie było?

Re: Wklejam tutaj odpowiedź do Amigo i Michaliny, ponieważ na Atlantydzie Lothar przenosi ją do kosza :)

Nie rozumiesz. "szuflada" moderatorska była tylko jedna: "kosz".

[...]

Na Multi były działy tematyczne, ale szuflada moderatorska była tylko jedna  :)

Re: Wklejam tutaj odpowiedź do Amigo i Michaliny, ponieważ na Atlantydzie Lothar przenosi ją do kosza :)

Amba fatima było i ni ma :) Spokojnie. W internetach nic nie ginie :) Muzyczka bo zaraz tam wylądujeta bo się zajebieta :) https://m.youtube.com/watch?v=f0AUD2bSs-Y&feature=youtu.be

Re: Wklejam tutaj odpowiedź do Amigo i Michaliny, ponieważ na Atlantydzie Lothar przenosi ją do kosza :)

Chyba nazwe "Szuflandia"ja wprowadzilem, bo nie pasowala mi forma forum wg.  Darria i jego ciagle wtrety do formy obrazu i tresci.
Amen.
Kpt.Wojtek 🌟