Wojna na Ukrainie

Niektóre ulice Ukrainy przed i po inwazji rosyjskiej:

„W ten sposób rosyjska inwazja już przekształciła Ukrainę. Kwitnące miasta obrócone w gruzy, domy zniszczone, szpitale na celowniku i zrównane z ziemią”.

Źródło: https://www.youtube.com/c/Channel4News/videos

------------------

„HAYDAMAKI, Andrei Makarevich, Maciej Maleńczuk

Tylko miłość zostawi Cię przy życiu”

https://youtu.be/McWUiT9sPVY

„Tylko miłość pozostawi cię przy życiu” / „Tylko Miłość Zostawie Ciebie Zywym” to utwór o pokoju na Ukrainie i na świecie.

 Pokój jako alternatywa dla wszelkich form wojny: totalna, hybrydowa, ekonomiczna, informacyjna, artystyczna odpowiedź na cierpienie zwykłych ludzi, cynizm polityków, trudna i niesprawiedliwa sytuacja, w jakiej znalazła się dziś Ukraina.

Piosenka została napisana przez Haydamaky'ego wraz z legendarnymi wokalistami rockowymi - Rosjaninem Andrijem Makarevichem i Polakiem Maciejem Malenczukiem.

W związku z tym słowa piosenki brzmią również w trzech językach. „Tylko miłość sprawi, że przeżyjesz” / „Tylko miłość sprawi, że przeżyjesz” Pokój jest alternatywą dla wojny pod każdą postacią – bardziej totalną, hybrydową,

Re: LIVE: Kijów, Ukraina, wojna na Ukrainie

Samochód zmiażdżony przez pojazd opancerzony w Kijowie

„Starszego kierowcę wyciągnięto z wraku jego samochodu po tym, jak został zmiażdżony przez pojazd opancerzony na obrzeżach Kijowa, gdy siły rosyjskie wkroczyły do ​​stolicy Ukrainy 25 lutego”.

Żródło: https://www.rferl.org/a/car-crushed-kyiv-armored-vehicle/31723714.html

Re: LIVE: Kijów, Ukraina, wojna na Ukrainie

Samochód ledwo unika ataku moździerzowego w Charkowie

„Dramatyczne nagranie z kamery samochodowej uchwyciło coś, co wyglądało na atak moździerzowy na skrzyżowanie we wschodnioukraińskim mieście Charków 25 lutego”

Źródło: https://www.rferl.org/a/car-dodges-mortar-attack-kharkiv/31723813.html

Re: LIVE: Kijów, Ukraina, wojna na Ukrainie

Mężczyzna próbuje zablokować rosyjski konwój wojskowy, używając tylko swojego ciała.

„Film pokazuje mężczyznę próbującego zablokować rosyjski konwój wojskowy, używając tylko swojego ciała.

Pojazdy są oznaczone literą „Z” – kodem namalowanym na ciężarówkach i pancerzach należących do rosyjskich sił inwazyjnych”

Źródło: https://www.rferl.org/a/russian-convoy-invasion-ukraine/31723406.html

Re: LIVE: Kijów, Ukraina, wojna na Ukrainie

Kijów: wieżowiec trafiony rosyjską rakietą:

„26 lutego rano Rosja wystrzeliła rakiety w budynek mieszkalny w Kijowie”.

Moment trafienia:

Akcja ratunkowa:

Re: LIVE: Kijów, Ukraina, wojna na Ukrainie

Kamery na YT są zapętlone tzw. /loop/!

Re: LIVE: Kijów, Ukraina, wojna na Ukrainie

Niektóre może tak, ale nie wszystkie kamery są zapętlone. Wiele z nich faktycznie przekazuje obraz na żywo.

Re: LIVE: Kijów, Ukraina, wojna na Ukrainie

„Ukraińscy cywile nie boją się dyskutować z najeźdźcami„

“Weźcie nasiona słonecznika, włóżcie do kieszeni, żeby chociaż słoneczniki rosły, gdy tu umrzecie”.

„Coraz więcej pojawia się w ukraińskich mediach nagrań, na których odważni cywile wchodzą w dyskusję z żołnierzami agresora. Pokazujemy kilka przykładów”.