Wojtek

@

Re: Wojtek

@

Re: Wojtek

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez @
Daj spokój :) Mój wizerunek jest znany i nic z tego nie wynika :/ Dzwoniłem.
https://youtu.be/Hz4FNgfr1FY

Re: Wojtek

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez @

Re: Wojtek

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez @
Dlatego apeluję o nie atakowanie personalne! Wiesz, że jestem pogodnym człekiem lubiący Ludzi :)  Nawet o odmiennych poglądach :)
https://youtu.be/dUcWiRwtUxw

Re: Wojtek

sputnik
Podziękował za radę :)  https://youtu.be/dUcWiRwtUxw

Re: Wojtek

sputnik
Jestem zmuszony stanąć w obronie jako szwej mojej dobrej znajomej z Forum! Jest prawdziwa i życzliwa :)
https://youtu.be/lo9FPuDePB4
@

Re: Wojtek

@

Re: Wojtek

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik