Wrzucę Wam coś ultraromantycznego

Re: Wrzucę Wam coś ultraromantycznego

Lady szatan napisał/a
Ahaha 😂 Cześć Szuwarku, ciekawe czy byś się śmiał czy płakał ze śmiechu jakbyś widział jak mój kolega dziś rano na klęczkach wkłada buty na me stopy, ja jestem mało romantyczna ale coś mi to przypominalo. A tak poza tym życzę Tobie oraz sympatycznym gościom tej bezludnej wyspy, ktora ostatnimi czasy nabrała rumieńców zdrowia i pogody ducha i realizacjj marzeń w tym Nowym 2017 Roku
😇
Spadam odpoczywać, do zobaczenia.
Lady szatan — gratuluję takiego kolegi i dziękuję za życzenia. Tobie (i reszcie z Tego forum) też życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku, Pozdrawiam :)

Re: Wrzucę Wam coś ultraromantycznego

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Szuwarku, wyjdź z ukrycia. Szczęśliwego Nowego Roku!
Dziękuję Dziewczyno za życzenia i nawzajem, a z ukrycia wychodzę tylko wtedy, gdy mam na to ochotę ;)

Re: Wrzucę Wam coś ultraromantycznego

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Chyba powinnam Ci przesłać jakąś piosenkę związku z Twoim pojawieniem się ale jakoś nie wiem jaką.
Kawusiu, ale nie zauważyłaś, że to stary post, mnie tu nie ma, ale Pozdrawiam Cię ;)

Re: Wrzucę Wam coś ultraromantycznego

A tak poza tematem — to gdy oglądam ten teledysk z postu startowego, to rzucają mi się w oczy te rozległe blokowiska. Wyglądają one bardzo znajomo — jak blokowiska gdzieś na warszawskim Ursynowie, poznańskich Ratajach czy Piątkowie. Teraz pytanie, kto od kogo skopiował architekturę? My od nich, czy oni od nas? ;)