Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 😃

Re: Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 😃

Wszystkiego Najlepszego życzę Ci Jolu i wszystkim forumowym Jolkom (trochę było tych Jolek na starych forach).

PS. Ładną modelkę masz w swoim nowym awatarze Jolu (i na fotce), można się zakochać... To awatar z jakiegoś banku fotek modelek, aktorek? :)

PS. Pozdrawiam przy okazji Perełkę :)

Re: Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 😃

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Perełka napisał/a
Życzę Ci wielu dobrych i ciekawych chwil, które zapamiętuje się na długo.
Z tej okazji mam dla Ciebie film, w którym główna bohaterka z Tobą mi się kojarzy. Taka moc, która sztywniaka przemieni w ciekawego mężczyznę.
"Dzień w Middelton". Miłego oglądania!

"Życzę Ci wielu dobrych i ciekawych chwil, które zapamiętuje się na długo."

Dziękuję Perełko! :)

Odnośnie filmu, właśnie obejrzałam,.
Są w życiu chwile, które zapadają na długo choć nie zawsze kończą się standardowo pojmowanym happy end'em ....i nie muszą, przez to są wyjątkowe.

W kwestii porównania do głównej bohaterki. ; )
Myślę, że każda kobieta jest na swój sposób czarodziejką, o ile na swej drodze spotka człowieka, względem którego zechce ze swych "mocy" skorzystać ...dając szansę jemu, jak również i sobie.

:)

Re: Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 😃

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
I Tu najlepszego, Jolu!

Kapitanie ...i tu dziękuję m.in. za cudne życzenia, jakie w krótkim zdaniu ująłeś na NA! :)

Re: Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 😃

szuw napisał/a
[...]

Dziękuję Marcin za życzenia! :)

Odnośnie "modelki/aktorki" w moim awku;))), jeszcze chwila,  a zakocham się sama w sobie! :))):D,
A  fotka robiona dokładnie 13-go czerwca, wspólna ze znajomymi, których ucięłam nie tylko ze względu na dyskrecję, obok mnie jest prześliczna mulatka, na jej tle wychodzę raczej "blado"! ;))):P
Żartuję, to mądra, serdeczna,  piękna i zmysłowa partnerka kolegi z pracy, niemniej nie wiem czy życzyłaby sobie upublicznienia wizerunku. Wielu moich znajomych nie ma konta na fb i tym podobnych portali społecznościowych.

:)

Re: Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 😃

Perełka
Za standardowym pojmowanym happy endem kryje się "żyli długo i szczęśliwie". Na tym kończą się wszystkie bajki, bo nudne byłoby opowiadanie o wspólnej szczęśliwości każdego dnia składającego się z codziennie powtarzających się tych samych rzeczy. Poza tym nie każdy jest materiałem na życie, ale to on potrafi wyzwolić prawdę, naturalność i spontaniczność. Kiedy ludzie już długo są dorośli powinni napotkać taki zakręt, żeby wrzucił ich na swoją ścieżkę.
Życzę ci oczywiście happy end-u jakkolwiek go sobie wyobrażasz. Pozdrowionka.

Re: Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 😃

Perełka
W końcu zawsze chodzi o to, żeby wiedzieć jakie to będzie " żyli długo i  szczęśliwie".

Re: Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 😃

Perełka
Przy okazji pozdrawiam Cię Szuwarku. Głupoty opowiadają na atlantydzie o tym forum. Czy Ty masz tak jak ja, że nie możesz już czytać Zdegustowanej i Lothara?

Re: Wszystkiego Najlepszego wszystkim dzisiejszym solenizantkom! 😃

Perełka
Ich podbudowywanie siebie cudzym kosztem jest do zrozumienia, ale wstawka Ewki o szkoleniach i sukcesach zawodowych świadczy o tym, że ona tam tylko sprząta.
1234