Wyglądamy trochę inaczej ;)

"Kilka słów o odmienności przy okazji Castle Party w Bolkowie..."

Re: Wyglądamy trochę inaczej ;)

Sputnik
Fajnie by zrobić zlot jak Joemonster :) W zamku Karnity https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=QvbiVi0_-Ww

Re: Wyglądamy trochę inaczej ;)

Ja Ich rozumiem :) Sam należałem do subkultur -skate, techno i to były środowiska anarchizujące po trosze ale bardziej liberalne :) Do dziś mi to zostało -czym skorupka za młodu ;) Polecam filmik dokumentalny o miłości do winyla. Tych co wciągnąłem w temat siedzą do dziś ale techno -prawdziwe TECHNO, nie tandetne Manieczki! To już niestety nie winyle ale pełna elektronika, a szkoda bo to dusza była... https://m.youtube.com/watch?v=zV0AtN5Ff-4&feature=youtu.be