Z dedykacją dla zaglądających tutaj Pań!

Re: Z dedykacją dla zaglądających tutaj Pań!

lady szatan napisał/a
Dziękuję, chyba jestem z tych zaglądających? Zaliczylam wtopę, bo na życzenia odpowiedzialam : nawzajem, no ale przecież milym mężczyznom również można życzyć wszystkiego najlepszego ....

Skoro zaglądasz tutaj, to jak najbardziej należysz do zaglądających tutaj pań i bez wątpienia kwalifikujesz się na przydziałowe życzenia ode mnie. Zresztą już pokwitowałaś swoim wpisem odbiór życzeń, więc reklamacji i zwrotów nie przyjmuję...

Re: Z dedykacją dla zaglądających tutaj Pań!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
serenity. napisał/a
 Super "przystojniacy"!!!!
Co ciekawe, o ile w Rosji dziewczyny są równie piękne, jak u nas w Polsce, to już mężczyznom można wiele zarzucić.
No, ale przecież wnętrze się liczy

Dziękuję raz jeszcze za życzenia z okazji Dnia Kobiet. Pozdrowionka Marcin...
Nie uogólniałbym. W Rosji są pewnie piękne kobiety i mniej piękne, tak jak wszędzie. Podobnie z przystojnymi mężczyznami. Wiadomo, Rosja to największy kraj na świecie, więc mają z czego wybierać  estradowe czy filmowe piękności.

Chociaż na urodę rosyjskich kobiet może faktycznie wpływać fakt, że Rosja to kraj wielonarodowy , dlatego swobodnie mieszają się tam geny Europejczyków, czarnowłosych i ciemnookich ludzi z południa, niebieskookich mieszkańców krajów nadbałtyckich, skośnookich Azjatów.

A przecież wiadomo, że im  bardziej obce geny się mieszają, tym zdrowsze, bardziej silne rodzi się potomstwo. A jeśli zdrowe i silne, to równocześnie piękne.

Odnośnie rosyjskich - estradowych, komercyjnych piękności i ich przeciwieństwie, to przypomniały mi się poniższe słowa piosenki:

Daleko od wielkich miast, Tam gdzie nie ma drogich butików,
Tam inni ludzie żyją, O których nikt NIGDY nie śpiewa.
Nie kręcą o nich seriali, Bo oni nie są w formacie TV kanałów
I nie pisze o nich internet, Ich zupełnie jakby ich nie było.
To młodzi ludzie, ale nie studenci,
W SUSZI-barach oni nie bywają I w solariach się nie opalają.
Oni plują na EMO-kulturę, Nie siedzą w kontaktach, w onlajnach,
ONI ZAPIEPRZAJĄ NA KOMBAJNACH!

Również Pozdrawiam

Re: Z dedykacją dla zaglądających tutaj Pań!

Jarumare
No ta ewolucja świetnie oddaje sprawę. Brzuchy do noszenia sobie jedzenia, narzędzi itp.

Re: Z dedykacją dla zaglądających tutaj Pań!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
serenity. napisał/a
Aaa i jeszcze chciałam dodać coś do tej ewolucji:) Ciekawam, gdzie się zatrzyma?

Może ewolucja zatrzyma się tak jak na obrazku (?):

Re: Z dedykacją dla zaglądających tutaj Pań!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jarumare
Jarumare napisał/a
No ta ewolucja świetnie oddaje sprawę. Brzuchy do noszenia sobie jedzenia, narzędzi itp.

Zgadzam się, taki brzuszek może być bardzo przydatny, chociaż podobną funkcję mogłaby spełniać wyrzeźbiona na brzuchu "drabinka"...

Re: Z dedykacją dla zaglądających tutaj Pań!

Wspomnienie

Re: Z dedykacją dla zaglądających tutaj Pań!

Wspomnienie

Re: Z dedykacją dla zaglądających tutaj Pań!

dziewczyna z perłami
Klip z gimnastyki plażowej!... Facet z brzuszkiem ma dobre poczucie rytmu. Diamencik niezależnie od masy ciała.
Udanych Świąt Wielkanocnych! Dlatego tutaj.
123