Z okazji Dnia Mężczyzn

Przyłaszczka
Życzę Wam, Panowie,
pocałunków od rana i miękkich ramion do przytulania,
szczęśliwych chwil wśród bliskich i dalekich,
zrozumienia i szacunku,
przychylności losu,
samych właściwych wyborów,
totalnego dobrobytu,
Pokoju i Miłości.

Pięknego dnia
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Z okazji Dnia Mężczyzn

MaryLou
I ja drodzy Koledzy z forum zycze Wam pieknego dnia,zeby Wam kobitki z ręki jadły:)
https://www.youtube.com/watch?v=gM8lYK0JO84
Humorystyczne zyczenia na Dzien Chlopaka

Re: Z okazji Dnia Mężczyzn

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
[...]

Bardzo dziękuję Przylażczko za wspaniałe życzenia i piosenkę, Pozdrawiam Serdecznie!  :)

Re: Z okazji Dnia Mężczyzn

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
I ja drodzy Koledzy z forum zycze Wam pieknego dnia,zeby Wam kobitki z ręki jadły:)
https://www.youtube.com/watch?v=gM8lYK0JO84
Humorystyczne zyczenia na Dzien Chlopaka
Dzięki Lwiczko za życzenia i filmik z humorem. Najbardziej rozśmieszył mnie fragment życzeń: „fury, co odstraszy sąsiadów”  :)