Z okazji Waszego Święta, Panowie

Przyłaszczka
Życzę Wam,
żeby się spełniły wszystkie dobre życzenia, które dostaliście w tym roku i poprzednich latach.
Dorzucam w razie czego jeszcze duuuuużo szczęścia, zdrowia i miłości

𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Z okazji Waszego Święta, Panowie

Dziękuję za piękne życzenia i piosenkę. Przepraszam, że odpisuję,
dopiero dzisiaj,  ale wyczytałem w Twojej sygnaturce, że czasu nie ma :)
Więc chronologia zdarzeń (np. na forum) nie jest chyba ważna. Można obchodzić dzień mężczyzn i kobiet w Wielkanoc albo cieszyć się zimowym obrazkiem wiosną, albo odwrotnie :)

Re: Z okazji Waszego Święta, Panowie

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka

Przylaszczko dałaś wyzwanie z tym Dniem Mężczyzny ,ale nie pozostaje mi nic innego jak dołączyć do życzeń .Nie wiem jaką muzykę ,więc daję coś co się może zawsze podobać ,bo co jest cudowniejszego jak natura.Wszystkiego dobrego ,samych cudowności i wspaniałości dla mężczyzn wchodzących na to forum

Re: Z okazji Waszego Święta, Panowie

Przyłaszczka
szuw napisał/a
[...]

Tak właśnie napisałam, że nie ma czasu
Można oczywiście wszystko i samemu ustalać, jakie święto jest dzisiaj. Jednak są takie święta, na które czeka się przez rok, a nawet przez lata.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣