Złu powiedziec Stop

Antosia
Jestem osoba ktora padła ofiara stalkingu ze strony chorej psychicznie kobiety podajacej sie za liczbe zwiazana z apokalipsa a gnes i jej wulgarnej corki.Zawistne osoby ktore krzywdza ludzi za nic.Trwa to od czterech lat.Tuszuje slady planuje ucieczke do niemiec straszy utrata zdrowia i zycia.

Re: Złu powiedziec Stop

Antosia, Ty tak na poważnie czy masz dobrego dilera? Jeśli na poważnie, to sprawę musisz zgłosić na policję,  albo zastanowić się, czy nie przesadzasz z tym stalkingiem.
@

Re: Złu powiedziec Stop

@
@

Re: Złu powiedziec Stop

@
@

Re: Złu powiedziec Stop

@

Re: Złu powiedziec Stop

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez @

Jola_rebeliantka napisał/a
Swoją drogą myślałam, że na Twoim forum nie ma możliwości anonimowego pisania, szkoda.
Jest i tak trochę trudniej, ponieważ z jednego IP da się chyba tylko jedno konto założyć ;)

PS. Fajne te czarownice.

Re: Złu powiedziec Stop

Antosia
Kacperku ta ma dwoch dilerow samochodowych i narkotyki ha ; wierzysz?

Re: Złu powiedziec Stop

Nie wiem Atosia, ale martwię się o Ciebie :)