Zaczarowany?

Re: Zaczarowany?

Przyłaszczka
Ten post był aktualizowany .
Ana napisał/a
Zawsze dostaje to co chce dostać a wy pokazałyście super klasę 🤣🤣🤣🤣🤣

Ps.jestem duża dziewczynka wyrosłam z Rycerzy na Białym Koniu więc spokojna twoja rozczochrana możesz nadal mówić Szuwarowi ze jest kochany [mod] 🤣🤣🤣🤣

Ps1.jak będę miała ochotę to Zawsze tu wpadnę zresztą nie do ciebie tak akropo
Dawałam Ci furtkę, nie skorzystałaś, to może ja spróbuję
Ach, Najrycowniejszy z Rycerzy, Szuwarku. Obroń mnie, proszę, przed tą paskudną czarownicą, zazdrosną Aną. Ach, ach
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Zaczarowany?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Nie widziałam tego bloga. Pewnie było na co popatrzeć
Przylażczko, to był akurat blog z wierszami itp. :)

Re: Zaczarowany?

Ana.Mina
szuw napisał/a
Ana napisał/a
Ups forumową żona 🤣🤣🤣
Wszyscy tu jacyś poważni hm 🤔
Na tamtym forum jacyś skostniali w poglądach mówię o Wojtku a tutaj zbyt poważni. A szkoda Nastka by się tutaj sprzydala z nią wesoło było 🤔🤣🤣🤣🤣
Droga Ano!
Dobre poczucie humoru ma ten, kto potrafi śmiać się z samego siebie.
Ana, jeśli masz dobre poczucie humoru, to pośmiej się z tego — jak pod wpływem Illuminatusa zerwałaś naszą wieloletnią znajomość i jak kompletnie nie przeszkadzało Ci, gdy próbował mnie  np. obrażać :)

A Ty, zamiast się z tego teraz pośmiać, to odwracasz kota ogonem i piszesz "bo jak to facet nagle przestałeś we mnie wierzyć pod urokiem innej kobiety".

A dobrze wiesz, że to Ty przestałaś we mnie wierzyć pod wpływem Illuminatusa :) Tylko teraz odwróciłaś kota ogonem.

Poza tym ten dzisiejszy  post z proszeniem mnie o adres e-mail, to tak naprawdę Twoja gra na pokaz, ponieważ żadnego maila do mnie nie chciałaś wysłać i dotąd nie wysłałaś. Gdybyś chciała do mnie napisać, to wcale nie musiałabyś ostentacyjnie pokazywać tego na forum :).

Podobnie post z prośbą o zmianę obrazka forumowego — a dobrze wiesz, że dopiero co go zmieniłem. Podobnie pisanie, że jesteś moją byłą żoną forumową (hehe, chyba Rat udzielał nam ślubu), to jakaś próba okazywania zaborczości czy licho wie czego. Dla mnie jesteś i byłaś koleżanką :)

W każdym razie ogólnie gra aktorska i próba większej lub mniejszej intrygi, lub manipulacji :)

Tylko czy taka gra jest naprawdę zabawna? :)

Nie prawda, nasza znajomość sam zepsułeś jak w sporze z Ratem na starym forum nie uwierzyłeś mnie tylko Sylwii jednym słowem zwątpiłeś we mnie ale to teraz w sumie nie ważne.

Nie mieszaj do tego Iluminatusa bo ja nie miałam wpływu na to co on robił.
Owszem nie stanełam w Twojej obronie bo niby dlaczego skoro to Ty postawiłeś na szalę naszą znajomość.
Owszem chciałabym twój adres e-mail ale nie służbowy, nie dasz to nie prosić nie będę.

Nie wiem tego, że niedawno zmieniłeś obrazek, ja weszłam tutaj dopiero dziś. I nie jest to żadna prowokacja, ale nie mam zamiaru się tłumaczyć.

I co że tak napisałam, a mało to się pisało durnych rzeczy na starym forum a zapomniałes Twoją bujną wyobraźnie??? przynajmniej wesoło było a teraz Ci to przeszkadza? Ja się nie zmieniłam, jestem taka jak byłam.

Zadna gra, czy coś tam jeszcze po prostu z Tobą można było poszaleć na wesoło  i widze że jednak Ci tego brakuje.

Przyszłam, wywołałam burzę ok. Żle ? spoko nie będę Cie już niepokoić. Dobranoc.
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Zaczarowany?

Ana.Mina
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
Nie widziałam tego bloga. Pewnie było na co popatrzeć
Przylażczko, to był akurat blog z wierszami itp. :)
Dziękuję chociaż tyle:) a nie blog z nagimi nogami i cyckami ech te kobiety..
[...]

Spokojnie Algos, nie jesteś Ana, to nie działa :) Trzeba mieć moją charyzmę i urok a przede wszystkim dobroć i klase :)
[...]

Nie działa

Ach, omdlałam ze śmiechu
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Zaczarowany?

Hej, proponuję wszystkim zakończyć ten forumowy  konflikt i rozpocząć nowy tydzień w pokoju.

Każdy napisał już chyba, co miał do napisania na ten temat,

Pozdrawiam  i życzę udanego tygodnia :)

Re: Zaczarowany?

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Hej, proponuję wszystkim zakończyć ten forumowy  konflikt i rozpocząć nowy tydzień w pokoju.

Każdy napisał już chyba, co miał do napisania na ten temat,

Pozdrawiam  i życzę udanego tygodnia :)
Masz rację, nie ma po co ciągnąć tego, co nieprzyjemne.
Ale nie wszystko zostało powiedziane, bo nie powiedziałam Ci: DZIĘKUJĘ
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣
12345