Re: Zapach kobiety

Przyłaszczka
Chyba o higienę osobistą mu chodzi :)
🦋🦋🦋

Re: Zapach kobiety

Kawusia
Przyłaszczka napisał/a
Chyba o higienę osobistą mu chodzi :)
Śliczny awatar masz Przylaszczko .Nie wiem ,ale do kościoła to się wszystkie myją W końcu tam jest ksiądz i trzeba się ogarnąć.

Re: Zapach kobiety

Przyłaszczka
Dziękuję:)
No to już nie mam pomysłu, który konkretnie zapach temu panu przeszkadza, że się skupić nie może, Może słodka wanilia, a może konwalia lub bergamotka. Zapach głowy czy serca? Dojrzałe maliny, a może świeży zapach arbuza? Kto by tam zliczył, czym pachną kobiety.
Po mszy to rosołem i schabowym, ale na mszy, nie wiem :)
🦋🦋🦋

Re: Zapach kobiety

Kawusia
Przyłaszczka napisał/a
[...]
Jutro i pojutrze mam wolne ,będę gotować rosół wiejski ,mam wielką ochotę zjeść coś smacznego, ugotowanego przez siebie. Jak tylko mogę to  unikam śmieciowego żarcia ,nawet jak kuszą zapachami. Wracając z pracy wciągam te zapachy i mijam obżerających się turystów ,ale nie ulegam pokusie.
Co do zapachów to kiedyś będąc w Anglii kupiłam taką mgiełkę zapachową w Viktoria sekret ,zapach niesamowity , a cena na prawdę była niska. Zachwycałyśmy się tym zapachem ,bo był piękny .Kupiłam przez neta nie dawno ,ale to nie to samo, niestety ,niektóre zapachy nie do podrobienia .To była kolekcja chyba z przed 8 lat.

Re: Zapach kobiety

Przyłaszczka
W zasadzie nie tylko zapach może być uciążliwy :)
🦋🦋🦋

Re: Zapach kobiety

Kawusia
Przyłaszczka napisał/a
W zasadzie nie tylko zapach może być uciążliwy :)
Pokręceni obydwoje ,więc mogą być najbardziej uciążliwi dla innych