Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Perełka napisał/a
Muzyka ludowa i taneczna wyzwala radość i przepływ emocji.  To muzyka, która ma wpływ na II czakrę, dlatego tak wiele par związało się na zabawach ludowych i wielokrotnie zapaliło moc czakry seksualnej. Jeśli Szuwarku podoba ci się ten rytm i melodia perspektywy otwierać będą wszelkie kolorowe jarmarki, blaszane zegarki...
Komukolwiek podoba się taki wyzwalacz energii powinien w Świetojańską Noc udać się na podmiejskie parkiety, a dziać się będą cuda, wianki
Dziękuję Perełko za wyjaśnienie. Najbardziej spodobało mi się to zapalanie mocy czakry seksualnej ;)

Poza tym lubię czasami posłuchać muzyki, która jest prawdziwa, nieprzetworzona i trochę niedoskonała.

Muzyka, która płynie z prawdziwych instrumentów. Muzyka, która nie jest plastykowa, elektroniczna i przetworzona w studiu dźwiękowym.

Zresztą najlepiej wyjaśnił to i zagrał Pan, na filmiku poniżej:

Siedem dziewcząt z Albatrosa" - WALCZYK wiejskich muzykantów ! J. Ptasiński 2019 r.

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Cizia
Cizia napisał/a
Ani razu nie byłam na takich zlotach co ty kryptowiesniak  jesteś??
Żeby takim czymś się zachwycać muszę parsknąć śmiechem:DDD
Też nie bawiłem się nigdy na takiej zabawie "na deskach", chociaż jako dziecko, zdarzyło mi się kilka razy takie zabawy obserwować, Byłem też kiedyś na wiejskim weselu pod gołym niebem. Lubię wieś, więc pewnie jestem w jakimś stopniu krytptowieśniakim :)

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Cizia
Co za szczerość, spodziewałam się obrazy majestatu!;DDD

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Cizia napisał/a
Co za szczerość, spodziewałam się obrazy majestatu!;DDD
Mój "majestat" naprawdę trzeba bardzo mocno wkurzyć i dugo na to pracować, żeby się obraził :)

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Cizia
Trzeba to przetestować wkrótce ;DD

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Perełka
Od jakiegoś czasu interesuje mnie Flow na rzeczywistość (Anja nagrała taki film) i wpływ muzyki na życie, stąd te wyjaśnienia. Czasami widzę rzeczywistość jak teledysk. Pojawia się muzyka i oglądam świat z podkładem muzycznym, albo sama wybudzam rytm i melodię i zaczyna przestrajać się skala makro. Unikam muzyki, której nie lubię, a słucham tego co mi w duszy gra. Czasami widzę ludzi w ich własnym Flow.
Muzyka prawdziwa i niedoskonała Witka Muzyka Ulicy jest nieprzetworzonym przekazem, który ma się przebić przez zgiełk ulicy, a to mi pokazuje, że mnie bliższe jest podróżowanie do miejsc, które mnie przyciągają, a nie zmiany tego, co tutaj jest. Postanowiłam zostać podróżnikiem jeszcze w tym wcieleniu.

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Perełka
Dawno temu przeczytałam, ze kiedy podoba się jakaś muzyka szczególnie, albo słyszy się ją w snach to trzeba udać się do miejsc i ludzi, którzy tak czują, grają i śpiewają, bo to pieśń drogi życia. Takie miejsca układają życie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.

Re: Zapomnienie wiejskie zabawy na deskach

Królewska Lwica;)
Tak wlasnie  pojechalam kiedys Perelko do Rumunii,w Bieszczady,a teraz jade za muzyka i spiewem na piekne Kaszuby...Lubie folklor...Najbardziej mnie jednak poruszylo to   https://www.youtube.com/watch?v=gIPVMxr8Ie8
Tamte rejony zapomniane...ale warto odwiedzic...
12345 ... 12